سه تیم بسکتبال اروپایی در راه ایران، ژاپن حریف تدارکاتی

به گزارش مهسان بلاگ، رامین طباطبایی در حاشیه اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال جوانان 2024 ایران در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی از اردیبهشت برای حضور در مسابقات پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا 2021 در تهران برپا خواهد شد.

سه تیم بسکتبال اروپایی در راه ایران، ژاپن حریف تدارکاتی

وی اضافه نمود: البته تیم ملی پیش از اعزام مسابقات پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا در کشور اردن، روزهای 17 و18 خرداد به کشور لبنان سفر و دو بازی محبت آمیز با تیم ملی این کشور برگزار خواهد نمود.

وی افزود، که تیم ملی پس از بازی با لبنان، مستقیم از این کشور به کشور اردن سفر تا یک هفته پیش از آغاز بازی های پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا در کشور تمرینات خود را دنبال کند.

ژاپن حریف تدارکاتی قبل از المپیک

رئیس فدراسیون بسکتبال، همچنین با اشاره به اینکه تیم ملی 4 روز پس از بازگشت از مسابقات انتخابی کاپ آسیا باید در تورنمنت کشور ژاپن شرکت کند، گفت، این بازی به دعوت کشور ژاپن از تیم ملی بسکتبال ایران بوده که برگزار خواهد شد.

طباطبایی افزود، قطعاً بازی در این کشور و تیم هایی که شرکت خواهند داشت، در راستای آماده سازی تیم ملی در راه المپیک یاری زیادی خواهد نمود.

سه تیم اروپایی در راه ایران

وی همچنین از کوشش های جدی فدراسیون بسکتبال برای دعوت از سه تیم مطرح اروپایی برای بازی محبت آمیز باتیم ملی بزرگسالان درتهران اطلاع داد و گفت، تمام کوشش فدراسیون بر این هست که این بازی ها در ایران برگزار گردد و در تهران میزبان حریفان اروپایی باشیم.

وی افزود، که هنوز اسامی تیم ها کاملاً قطعی نشده و پس از قطعی شدن حضور آنها درتهران اعلام خواهیم کرد.

شارژ اقتصادی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از فدارسیون بسکتبال

رئیس فدراسیون بسکتبال همچنین از حمایت های اقتصادی وزارت ورزش وکمیته ملی المپیک از این فدراسیون در راستای آماده سازی تیم ملی برای حضوری بهتر دربازی های المپیک وانتخابی کاپ آسیا قدردانی کرد و گفت، انتظار هم برهمین بوده که حداقل درشش ماهه اول سال فدراسیون درگیر بازی های ملی وآماده سازی المپیک هست و پس از آن در شش ماهه دوم سال مسابقات لیگ آغاز که عملاً بازی های ملی تعطیل خواهد بود.

طباطبایی اضافه نمود: تیم ملی بسکتبال ایران پس از بازی های المپیک، باید در انتخابی کاپ آسیا 2021 آماده گردد و اینکه در شهریورماه تیم ملی نوجوانان ایران میزبان مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود.

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 86302

به "سه تیم بسکتبال اروپایی در راه ایران، ژاپن حریف تدارکاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه تیم بسکتبال اروپایی در راه ایران، ژاپن حریف تدارکاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید