جنجال زمین فوتسال در مسابقات انتخابی جام جهانی قاره آسیا

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا از روز 30 اردیبهشت تا 4 خرداد به میزبانی سالن خورفکان امارات برگزار می گردد.

جنجال زمین فوتسال در مسابقات انتخابی جام جهانی قاره آسیا

در این مرحله از مسابقات، تایلند به مصاف عراق می رود و ویتنام با لبنان بازی می نماید. دو تیم برنده بازی رفت و برگشت این مسابقات، به تیم های ایران، ژاپن و ازبکستان اضافه می شوند و سهمیه جام جهانی فوتسال را کسب می نمایند.

تایلند، عراق، ویتنام و لبنان در حال حاضر اردوی آماده سازی خود را در امارات دنبال می نمایند.

هزینه 2 هزار دلاری برای پاک کردن خطوط زمین

یکی از مسائلی که اعتراض تیم فوتسال تایلند را در امارات در پی داشت، خطوط بسیار زیاد و در هم سالن خورفکان بود. این سالن چند منظوره علاوه بر فوتسال، پوشش دهنده مسابقات و تمرینات سایر رشته ها از جمله بسکتبال و والیبال هم می باشد.

درخواست تایلند باعث شد کنفدراسیون فوتبال آسیا راهکاری را پیش پای هر چهار تیم بگذارد و از آنها بخواهد خودشان هزینه پاک کردن خطوط را پرداخت نمایند. فدراسیون امارات هزینه پاک کردن خطوط و کشیدن مجدد آن بعد از اتمام مسابقات انتخابی را 8 هزار دلار برآورد کرد و AFC تاکید نمود هر کدام از چهار تیم باید 2 هزار دلار بپردازند.

اعتراض رسانه های تایلند و هشدار امارات

این موضوع باعث اعتراض رسانه های تایلند به امارات شد. برخی از مطبوعات تایلند اعتقاد دارند که امارات مسئولیت خود را درست و کامل انجام نداده است و این سئوال را طرح نموده اند که چرا امارات هزینه های میزبانی را به درستی نمی پردازد. حتی برخی از طرفداران فوتسال در تایلند، امارات را خسیس معرفی نموده اند.

انتشار گسترده گزارش تایلندی ها، انتقاد اماراتی ها را در پی داشته است. به گزارش سایت alothethao ویتنام، به تایلندی ها بابت اطلاعات نادرست هشدار داده و از تیم فوتسال تایلند خواست تا اطلاعاتی که در رسانه های این کشور منتشر شده است را اصلاح کند. برخی از کانال های خبری تایلند مجبور شدند پست های مربوط به این ماجرا را حذف نمایند.

هزینه برگزاری با خود کشورها است

نماینده فدراسیون فوتبال ویتنام که در امارات حضور دارد بیان کرد امارات در واقع میزبان مرحله پلی آف جام جهانی فوتسال در آسیا نیست و این کشور صرفاً نقش حمایتی و پشتیبانی را دارد زیرا هیچکدام از چهار کشوری که در این مرحله به میدان می فرایند، شرایط میزبانی را نداشتند. امارات محدودیتی برای قرنطینه تیم ها ندارد و از نظر امکانات هم آماده بود.

AFC بعد از رایزنی با مارات تصمیم گرفت محل میزبانی این مسابقات را در امارات معین کند ولی تمام هزینه های مربوط به حمل و نقل، خوراک، هتل و… بر عهده تیم ها است برای همین امارات تعهدی برای اصلاح زمین ندارد.

فیلمبرداری مخفیانه از بازی تایلند و فرار متهم!

دو روز پیش تیم ملی فوتسال تایلند در ملاقاتی تدارکاتی در امارات به مصاف تیم این کشور رفت و با یک گل پیروز شد. طبق ادعای سایت alothethao، یک نفر در سالن، مشغول فیلمبرداری از بازی بوده است و پس از آنکه مسئولان سالن متوجه وی می شوند، از سالن متوالی می گردد. عکسبرداری و فیلمبرداری به جز برای خبرنگاران داخل سالن برای فرد دیگری مجاز نیست.

ملاقات محبت آمیز عراق با ویتنام در امارات

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 92676

به "جنجال زمین فوتسال در مسابقات انتخابی جام جهانی قاره آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال زمین فوتسال در مسابقات انتخابی جام جهانی قاره آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید