خبرنگاران رحمتی: داور به هر نحوی اصرار به ادامه بازی داشت

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: داور بازی به هر نحوی اصرار به ادامه بازی داشت در صورتی که ممکن بود به خاطر بارندگی در هر دقیقه بازیکنی با مصدومیت روبرو شود.

خبرنگاران رحمتی: داور به هر نحوی اصرار به ادامه بازی داشت

به گزارش خبرنگاران، سیدمهدی رحمتی امروز (شنبه) پس از لغو دیدار تیمش مقابل پیکان به دلیل بارش شدید باران گفت: قبل از بازی از زمین بازدید کردیم و شرایط به نحوی بود که به طور کامل در زمین آب جمع شده و قابل پیش بینی بود که بعد از 20 دقیقه شرایط برگزاری مسابقه وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: متاسفانه داوران می خواستند به هر نحوی بازی را برگزار کنند و به همین خاطر یک زمین چمن خوب خراب می شد. برگزاری بازی در زمینی با شرایط اینچنینی درست نبود با این حال امیدوارم که پیکان بتواند در لیگ امسال در این ورزشگاه میزبانی کند.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو شرح داد: در مسابقه امروز هر لحظه ممکن بود بازیکنی مصدوم شود اما داور دوست داشت که مسابقه ادامه پیدا کند و پس از 22 دقیقه از تصمیمش سر باز زد و داور اصرار کرد بازی برگزار شود ولی از دقیقه 22 تصمیم گرفتند بازی انجام نشود.

سرمربی تیم شهرخودرو در پاسخ به این سوال که آیا بازی فردا برگزار می شود یا خیر گفت: من نه علم این را دارم که بدانم شرایط بارندگی فردا چگونه خواهد بود و نه می دانم که شرایط زمین چمن به چه نحوی خواهد بود.

تیم های فوتبال پیکان و شهرخودرو از هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:20 امروز شنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند اما این دیدار به خاطر بارش شدید باران با تصمیم داور مسابقه متوقف شد.

دو تیم البته مسابقه را آغاز کرد اما به خاطر شرایط نامساعد زمین و بارش شدید باران این دیدار در دقیقه 22 متوقف و در نهایت لغو شد.

با تصمیم سازمان لیگ فوتبال ایران این مسابقه به فردا (یکشنبه) دوم آذر موکول شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 69442

به "خبرنگاران رحمتی: داور به هر نحوی اصرار به ادامه بازی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رحمتی: داور به هر نحوی اصرار به ادامه بازی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید