خبرنگاران مرحله نخست طرح قطار شهری قم در بهار امسال تکمیل شود

به گزارش مهسان بلاگ، قم - خبرنگاران - استاندار قم در بازدید از آخرین شرایط فرایند اجرایی متروی قم بر ضرورت تکمیل و بهره برداری از مرحله نخست این طرح تا سرانجام خردادماه سال جاری تاکید کرد.

خبرنگاران مرحله نخست طرح قطار شهری قم در بهار امسال تکمیل شود

به گزارش یکشنبه شب روابط عمومی استانداری قم بهرام سرمست به همراه تیم عمرانی استان و برخی از مدیران شهری از آخرین شرایط فرایند اجرایی ساخت مترو قم بازدید نمود.

وی سپس در نشستی با مدیران قرارگاه خاتم الانبیا طی سخنانی با اشاره به جلسه با معاون اول ریاست جمهوری از دستور ایشان برای اختصاص 2 رام قطار ویژه مترو قم خبرداد و ابراز امیدواری کرد تا براساس پیشرفت طرح امکانات لازم جهت بهره برداری از متروی قم اختصاص یابد.

استاندار قم با اشاره به انتصاب رئیس جدید قرارگاه خاتم الانبیا اضافه نمود: تغییرهای مدیریتی در قرارگاه خاتم الانبیا نباید هیچ خللی در اجرای متروی قم ایجاد کند.

سرمست در ادامه گفت: طرح قطاری شهری مورد توجه ارکان مدیریتی استان است و برای بنده نیز از مهمترین طرح های شهری است.

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت طرح طی چند ماه اخیر گفت : در جهت تسریع و تکمیل طرح قطارشهری قم نباید از هیچگونه اقدامی مضایقه شود.

سرمست با اشاره به حمایت های شهرداری و اعضای شورای شهر بویژه قرارگاه خاتم الانبیا از قطار شهری قم اضافه نمود: امیدواریم با همت والای پیمانکاران و سازمان قطار شهری شاهد بهره برداری از این طرح بر اساس زمانبندی مشخص شده باشیم.

این مقام عالی اجرایی در قم گفت: اختصاص 4500 میلیارد ریال به صورت اسناد خزانه به طرح قطار شهری قطعا در پیشبرد و پیشرفت چشمگیر این طرح تاثیرگذار خواهد بود.

سرمست در پایان بر بهره گیری از ظرفیت های استانی و تامین فولاد و سیمان از منابع داخل استان در جهت تکمیل طرح را نیز مورد تاکید قرار داد.

عملیات اجرایی ساخت خط A متروی شهر قم در نیمه دوم سال 88 با اعتباری بالغ بر 11 هزار میلیارد ریال توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا آغاز شد، راه اندازی خط متروی قم به 2 مرحله تقسیم بندی شده است که در مرحله نخست راستا قلعه کامکار تا میدان شهید مطهری و در مرحله دوم راستا میدان شهید مطهری تا ایستگاه مسجد جمکران راه اندازی می شود./

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 83854

به "خبرنگاران مرحله نخست طرح قطار شهری قم در بهار امسال تکمیل شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرحله نخست طرح قطار شهری قم در بهار امسال تکمیل شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید