خبرنگاران همکاری استاد دانشگاه تربت حیدریه با انتشارات جهانی Wiley

به گزارش مهسان بلاگ، تربت حیدریه-خبرنگاران- عضو هیات علمی گروه علوم و صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه با نگارش فصل 15 کتاب هیدروکلوئیدهای طبیعی نوظهورموفق به همکاری با انتشارات جهانی WILEY شد.

خبرنگاران همکاری استاد دانشگاه تربت حیدریه با انتشارات جهانی Wiley

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دانشگاه آزاد تربت حیدریه دکتر حجت گاراژیان در این خصوص گفت: این کتاب در 24 فصل و 620 صفحه با همکاری محققانی از کشورهای ایران، استرالیا، آرژانتین و غنا تالیف شده است که فصل 15 این کتاب با عنوانصمغ ریشه گیاه چوبک را من نوشته ام.

وی ادامه داد: در این فصل به گیاه چوبک به عنوان یک گیاه محلی شهرستان تربت حیدریه پرداخته و موارد کاربرد عصاره ریشه این گیاه به عنوان یک هیدروکلوئید طبیعی، بومی و محلی مورد آنالیز قرار داده شده است.

عضو هیات علمی گروه علوم و صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه گفت: در این کتاب جنبه های کاربردی گیاه چوبک در صنعت فرآوری ترکیباتی از قبیل ماست، سس مایونز، نوشیدنی ها، کیک ها، شیره انگور و کچاپ مورد آنالیز قرار گرفته و ظرفیتهای کاربرد آن به عنوان یک اضافه نمودنی هیدروکلوئیدی در آینده صنعت فرآوری مواد غذایی ترسیم شده است.

گاراژیان اضافه نمود: چوبک گیاهی است که به خانواده میخک و جنس آکانتافیلوم تعلق دارد و بر اساس منابع موجود بیشتر این گونه ها در قسمت های شرقی ایران به ویژه استان خراسان رضوی و نواحی مجاور آن در افغانستان و ترکمنستان شناسایی شده است.

این عضئ هیات علمی دانشگاه تا کنون بیش از 40 مقاله در مجلات معتبر ISI و علمی - پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری چاپ نموده و هدایت سرانجام نامه بیش از 50 دانشجوی کارشناسی ارشد را در واحد تربت حیدریه بر عهده داشته است.

انتشارات جان وایلی که با نام وایلی(Wiley) نیز شناخته می گردد یک شرکت انتشاراتی در رابطه با انواع کتب به خصوص کتابهای تخصصی دانشگاه هاست.وایلی (Wiley) در سال 1807 در منهتن آمریکا به عنوان یک چاپخانه کار خود را آغاز کرد و از آن موقع تا کنون به عنوان یک موسسه انتشاراتی در حوزه کتب و مقالات تخصصی دانشگاهی فعالیت دارد.این انتشارات که در شهرهای نیویورک آمریکا، واینهایم آلمان، بریزبن استرالیا، تورنتوی کانادا و کشور سنگاپور نمایندگی دارد دارای ژورنالهای بسیار معتبری در زمینه فناوری، مهندسی و علوم است.

دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه در سال 1364 تاسیس شد و هم اکنون در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد.

مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع شده است.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 88513

به "خبرنگاران همکاری استاد دانشگاه تربت حیدریه با انتشارات جهانی Wiley" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همکاری استاد دانشگاه تربت حیدریه با انتشارات جهانی Wiley"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید