خواص آب هویج و زنجبیل؛ معجونی برای قلب و کبد

به گزارش مهسان بلاگ، مجله دلتا/ خواص آب هویج و زنجبیل به قدری زیاد است که در سال های اخیر بین مردم بسیار محبوب شده و به عنوان جایگزین مناسبی برای نوشابه های مصنوعیِ سرشار از قند معرفی می گردد.

خواص آب هویج و زنجبیل؛ معجونی برای قلب و کبد

این نوشیدنی، کم کالری و سرشار از مواد مغذی و فیبر است که خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی نیز دارد. البته این تمام خواص آب هویج و زنجبیل نیست؛ با ما همراه باشید تا از راز این نوشیدنی خوش طعم، پرده برداریم.

سلامت قلب و عروق را تضمین می نماید

آب هویج و زنجبیل باعث سلامت قلب و عروق شما می گردد و مکمل بسیار خوبی است. مواد مغذی موجود در آن، کلسترولی که در شریان های شما به وجود می آید را کاهش می دهد و همچنین گردش خون و سلامتی شریان های شما را بهبود می بخشند.

عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد

نوشیدن مرتب آب هویج و زنجبیل، یبوست، سوءهاضمه و سوزش سرِ دل را کاهش می دهد؛ همچنین از پوشش معده محافظت می نماید و اسیدهای معده را که باعث ایجاد زخم می شوند، کنترل می نماید.

خواص آب هویج و رنجبیل روی پوست

این نوشیدنی، علاوه بر داشتن ویتامین A و C و مواد مغذی که برای سلامت پوست ضروری هستند، یک راه چاره عالی برای بهبود کلاژن سازی است و نشانه های پیری زودرس را به حداقل می رساند.

از شما در برابر آنفولانزا و سرماخوردگی محافظت می نماید

وقتی که این نوشیدنی را بخشی از رژیم غذایی خود می کنید، در اصل از سیستم ایمنی بدن خود محافظت نموده اید. همچنین ترکیب آب هویج و زنجبیل با داشتن ویتامین های فراوان، خطر ابتلا به آنفولانزا یا سرماخوردگی را کاهش می دهد.

روی کاهش وزن تاثیر زیادی دارد

باور کنید یا نه، این نوشیدنی در کاهش وزن تاثیر چشمگیری دارد و تا زمانی که این نوشیدنی، بخشی از رژیم غذایی شما باشد، می توانید اضافه وزن خود را به راحتی از بین ببرید.

سلامت مو و ناخن را تضمین می نماید

آب هویج و زنجبیل سرشار از ویتامین A و K است که به تغذیه موها یاری به سزایی می نماید. آب هویج و زنجبیل در کاهش ریزش مو، تاثیر دارد و برای تقویت موها و استحکام ناخن ها مفید است.

از سلامت لثه و دندان محافظت می نماید

اگر دائماً لثه های متورمی دارید و از خونریزی آن ها رنج می برید وقت آن رسیده که بدانید خواص آب هویج و زنجبیل آنقدر زیاد است که می تواند مشکل لثه های شما را رفع کند.

سلامت کبد را افزایش می دهد

مهم ترین نکته قابل توجه در خصوص آب هویج و زنجبیل پاکسازی سموم از کبد است. این سموم عمدتاً ترشحات صفراوی هستند.

عملکرد مغز را بهبود می بخشد

یکی از بزرگترین اختلالات مغزی، آلزایمر است که ثابت شده با مصرف آب هویج و زنجبیل می توان تا حد زیادی از بروز آن جلوگیری کرد.

حالا که با بعضی از خواص آب هویج و زنجبیل آشنا شدید، توصیه می کنیم به فکر تهیه این معجون سلامتی باشید و آن را در برنامه غذایی خود بگنجانید. جالب است بدانید که می توانید با افزودن آب سیب یا آب پرتقال، طعم این نوشیدنی را بهتر نموده و خواص آن را افزایش دهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همگردی
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 48410

به "خواص آب هویج و زنجبیل؛ معجونی برای قلب و کبد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواص آب هویج و زنجبیل؛ معجونی برای قلب و کبد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید