دانستنی های سفر به دبی

به گزارش مهسان بلاگ، تور دبی از جمله تور هایی است که در کشور ما از استقبال کم نظیری برخوردار می باشد، زیرا که این شهر توریستی به طور ویژه برای گردشگران دنیای ساخته شده است و بیشترین میزان درآمد دبی به وسیله جذب توریست در اقصی نقاط دنیا می باشد. همراه ما باشید.

دانستنی های سفر به دبی

بلیط هواپیما در طاهاگشت

آفر تور دبی ارزان از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که موجب جلب توجه متقاضیان گردشگری بسیار زیادی شده است.

دبی از جمله مناطقی برای گردشگری است که به واسطه گسترده ای که در راستای معرفی خود نموده و جاذبه های منحصر به فردی که دارد، محبوبیت بالایی را در بین جوامع کشور ما داراست.

مطابق با نتیجه آمار گیری های صورت گرفته، سالانه تعداد قابل توجهی از توریستان راهی به شهر توریستی دبی را ایرانی ها تشکیل می دهند.

صندلی جغرافیایی شهر زیبای دبی

بر اساس گزارش سفر باتو ، شهر زیبای دبی از نظر جغرافیایی در همسایگی جنوب کشور ما مستقر می باشد که یکی از شهر های کشور امارات متحده عربی است.

شهر دبی در منطقه ای احداث شده است که فاقد پوشش گیاهی و کاملاً بیابانی می باشد، از این رو همیشه از آب و هوایی گرم و خشک برخوردار است.

لازم به ذکر است که دبی پر جمعیت ترین امارت امیرنشین امارات متحده عربی است، این کشور در واقع دارای هفت امارت امیرنشین می باشد. این شهر نه تنها از لحاظ تعداد جمعیت با دیگر امارات امیر نشین فرق دارد، بلکه از نظر نوع درآمد زایی هم بسیار متفاوت است.

درآمد زایی در دبی بر خلاف دیگر امارت های امیر نشین، به وسیله فروش نفت نیست. این شهر حجم بیشتر درآمد های خود را از راه جذب توریست کسب می نماید.

جاذبه های گردشگری خارق العاده ای که در تور دبی خواهید دید

شهر دبی از نمونه شهر ها و مناطقی در دنیای می باشد که در قرن اخیر ساخت و ساز های عظیمی در سطح آن اتفاق افتاده است. به طوری که این شهر دارای مدرن ترین و به روز ترین معماری هایی می باشد که در کل دنیا به شهرت وسیعی رسیده است.

جاذبه های گردشگری این شهر عمدتاً متشکل از سازه ها و اماکنی می باشد که بر اساس به روز ترین متد های ساخت و ساز احداث شده اند.

با مطالعه ادامه متن می توانید با بعضی از جاذبه های گردشگری خارق العاده ای که در سفر به دبی خواهید دید، آشنا شوید:

  • در شهر توریستی دبی می توان رستوران های عجیب و زیبای بسیار زیادی را یافت که از جمله شناخته شده ترین آن ها رستون های المنتها و المحاره هستند. رستوران المنتها به واسطه ارتفاع بلندی که با سطح زمین دارد و رستوران المحاره به واسطه فضای بسیار زیبایی که همانند یک آکواریوم زیبا شبیه سازی شده دارد، معروف شده اند.
  • جزایر مصنوعی و زیبای دبی که معروف به جزایر پالم می باشند. با مراجعه به این جزایر که عبارتند از جزیره های دیره، جبیرا و جبل علی می توانید صحنه های بسیار زیبا و به یاد ماندنی از جاذبه های دست ساز بشر مشاهده کنید.
  • پیست اسکی روی برف و یخ دبی از دیگر جاذبه های عجیب این شهر است که تجربه یک اسکی خاطره انگیز در هوایی آفتابی و گرم را به مراجعه کنندگان می بخشد.
  • شناخته شده ترین و محبوب ترین مناطق گردشگری شهر دبی، برج خلیفه است که به آسمان خراش دنیا معروف می باشد. این برج به قدری بلند است که چشم هر بیننده ای را خیره می نماید.
  • اتوبوس دبی را می توان به عنوان یکی دیگر از جاذبه های متعدد این شهر نام برد که روی سطح دریا حرکت می نماید.
  • از دیگر جاذبه های مورد علاقه ایرانیان مراکز خرید این شهر است که هر کدام دارای بنایی منحصر به فرد و بسیار زیبایی هستند. در این مراکز می توان اجناسی با بهترین برند ها و کیفیت های ممکن خریداری کرد.
  • پارک آبی وایلد وادی دارای مساحتی چند هکتاری است که مجهز به بهترین و جذاب ترین تجهیزات آبی تفریحی می باشد و برای هر مراجعه کننده ای بهترین اوقات را به ارمغان می آورد.
  • و اماکن بسیار زیاد دیگری نظیر سافاری بیابانی، سواحل، مارینا دبی، برج العرب، موزه تاریخی دبی، خانه تاریخی شیخ سعید و …

موارد عجیب و در عین حال جذابی که قبل از سفر به دبی بهتر بدانید

دبی شهری پر از عجایبی جذاب برای گردشگران است که اگر پیش از اقدام به سفر آن ها بدانید حین سفر دچار شوک کمتری خواهید شد:

  • ساکنین دبی را تماماً افراد بومی و مهاجر تشکیل می دهد.
  • ماشین پلیس های شهر دبی ماشین های گران قیمت و لوکسی همانند فراری و لامبورگینی هستند.
  • جمعیت آقایان این شهر به مراتب بیشتر از خانم ها می باشد که با تماشای سطح شهر به طور واضح تعیین است.
  • امنیت شهر توریستی دبی به حدی بالاست که آمار جرم و جنایت در آن صفر درصد می باشد.
  • دبی مر از هتل های چند ستاره و مدرنی است که به وفور در سطح شهر دیده می شوند.
  • شهر دبی دارای بزرگ ترین سری دنیا است که ساخت آن به سال 1999 میلادی باز می شود.
  • از دیگر نکات بسیار جذاب شهر توریستی دبی نگرفتن مالیات است. به گونه ای در هیچ کدام از قوانین این شهر بندی به عنوان اخذ مالیات وجود ندارد.
  • و …

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت ارتودنسی

منبع: تاپ تراول
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 26546

به "دانستنی های سفر به دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانستنی های سفر به دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید