بندری مخصوص کشتی کروز در دبی ساخته خواهد شد

به گزارش مهسان بلاگ، دبی با شرکت آمریکایی کارناوال بزرگ ترین سازمان تفریحی مسافرتی در دنیا، همکاری خودش را برای تکمیل فاز بعدی پروژه امارات برای تبدیل شده به قطب گردشگری کشتی کروز شروع کرد.

بندری مخصوص کشتی کروز در دبی ساخته خواهد شد

با تور کشتی کروز سفر به دور دنیا را تجربه کنید.

شیخ محمد بن رشید آل مکتوم، نحست وزیر و حاکم دبی، در نظر دارد که دبی را تا سال 2020 تبدیل به بزرگ ترین قطب و هدف گردشگری کشتی های کروز دنیا کند. به همین دلیل ترمینالی برای ورود کشتی های کروز تا آن زمان احداث خواهد شد. بندر دبی برای پهلوگیری کشتی های کروز، در مجموع وسعتی به اندازه سی هزار مترمربع خواهد داشت. پهنای باند بندر در حدود یک کیلومتر است که می تواند در آن واحد، 3 کشتی کروز را میزبانی کند و این تعداد کشتی کروز به معنی، ورود هم زمان صد و سی و دو هزار مسافر به دبی است. مدیران پروژه در نظر دارند که یک بندر دیگر هم احداث نمایند تا ظرفیت کشتی های کروز به شش عدد افزایش پیدا کند.

این طرح ها در غالب قراردادی بین شرکت مرآس دبی و شرکت کارناوال ایالات متحده آمریکا، برای تبدیل دبی به مرکز گردشگری کشتی های کروز منعقد شده است. این قرارداد توسط عبدالله الحببی رئیس کارگروه مرآس و آرنولد وی دونالد مدیرعامل شرمت کارناوال امضا شد. این دو شرکت، در توسعه بندرها، مدیریت ترمینال، گسترش فرصت های جدید برای جذب گردشگری کروز با یکدیگر وارد همکاری شده اند.

این طرح، بخشی از برنامه آینده نگرانه دبی برای سال 2020 و جذب بیست میلیون گردشگر است. شیخ محمد دراین باره می گوید:

ما از دیدن گردشگرانی که از سراسر دنیا به دبی می آیند، خرسند می شویم و از آن ها با بهترین امکانات استقبال خواهیم کرد. ما می خواهیم که آن ها با خاطره خوش دبی را ترک نمایند و آن ها را با دوستان و خویشان خودشان در کشورشان تقسیم نمایند. توسعه زیرساخت های دبی می تواند آن را به اولین انتخاب برای گردشگری در منطقه تبدیل کند.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9296

به "بندری مخصوص کشتی کروز در دبی ساخته خواهد شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "بندری مخصوص کشتی کروز در دبی ساخته خواهد شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بندری مخصوص کشتی کروز در دبی ساخته خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید