درخشش در المپیک آسیایی هدف وزنه برداری آذربایجان غربی است

به گزارش مهسان بلاگ، نائب رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی گفت: وزنه برداری آذربایجان غربی ورزشی پاک است و اخلاق مدار بوده و درخشش در المپیک آسیایی اندونزی و توکیو اصلی ترین هدف وزنه برداری است.

درخشش در المپیک آسیایی هدف وزنه برداری آذربایجان غربی است

به گزارش خبرنگاران از ارومیه، شاهرخ پیری شب گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل ورزشگاه تختی ارومیه برگزار گشت اظهار کرد: هیئت وزنه برداری استان آذربایجان غربی از لحاظ رتبه بندی جزو استان های برتر کشور است.

وی اضافه کرد: به دست آوردن مدال های رنگارنگ در سطوح کشوری، آسیایی و جهانی یکی از دلایل قرار دریافت در میان استان های برتر کشوری است و تربیت ورزشکاران از سنین ابتدایی و استعدادیابی از نونهالان، جوانان و نوجوانان یکی دیگر از موارد مؤثر در این زمینه است.

نائب رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی گفت: وزنه برداری استان آذربایجان غربی و در سطح وسیع تر کشور ورزشی پاک است و وزنه برداران همیشه اخلاق مداری و پهلوان منشی را سرلوحه کار خود قرار داده اند چرا که موضوع اخلاق یکی از سرلوحه های کاری هیئت وزنه برداری استان است.

وی با اشاره به برنامه های هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی در سال 96 اظهار داشت: در رابطه با ایجاد تعامل با مسئولان ورزشی استان گام های خوبی برداشته شده است و برنامه ریزی ها به صورت مدون صورت می گیرد تا در المپیک آسیایی 2018 اندونزی و 2020 توکیو به خوبی بدرخشیم.

پیری شرح داد: علی میری و احمد احمدنژاد که سابقه مدال آوری در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان را دارند از نقاط قوت هیئت وزنه برداری استان است و می توانند مهره های خوبی برای شرکت در مسابقات کشوری و بین المللی باشند و از مسئولان انتظار می رود به ورزش برتر استان توجه مناسبی داشته باشند.

شاهرخ پیری به تازگی به عنوان نائب رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی انتخاب شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 23234

به "درخشش در المپیک آسیایی هدف وزنه برداری آذربایجان غربی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش در المپیک آسیایی هدف وزنه برداری آذربایجان غربی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید