دولت نگاه ویژه به اجرای تراموای شهر رشت داشته باشد

به گزارش مهسان بلاگ، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خواهان نگاه ویژه دولت برای اجرای تراموای شهر رشت شد.

دولت نگاه ویژه به اجرای تراموای شهر رشت داشته باشد

به گزارش خبرنگاران، جبار کوچکی نژاد در جلسه عقد قرارداد مطالعات مرحله اول و دوم سیستم تراموای شهر رشت و حومه با قدردانی از سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر در زمینه پیگیری پروژه تراموای شهر رشت اعلام کرد: بحث حمل و نقل شهری با زیرساخت تراموا از مجلس هشتم در حال پیگیری بود و از همان زمان هشت شهر متقاضی بهره مندی از تراموا که به جز رشت بقیه شهرها در ردیف بودجه قرار گرفتند.

نماینده مردم شهر رشت در خانه ملت با تاکید بر رایزنی شخصی خود با چندین وزیر توضیح داد: با همه فرآیندها همچنان پروژه در جدول باقی ماند اما بقیه شهرها در ردیف بودجه رفتند.

وی اضافه کرد: طی مکاتبات انجام گردیده با رئیس تلفیق 20 میلیارد تومان درخواست بودجه شد که با 15میلیارد موافقت و مقرر شد تا پروژه در ردیف جدول بودجه قرار گیرد.

کوچکی نژاد، تامین بودجه برای اجرای پروژه قطار را از سه منبع عنوان و اظهار کرد: بودجه این پروژه از منابع خرید اوراق مشارکت، وام و اعتبارات دولتی تامین می گردد.

نماینده مردم رشت در مجلس توضیح داد: طبق رایزنی انجام گردیده با دکتر نوبخت درخواست شد تا در بستن ردیف بودجه شهرستان ها برای تراموای شهر رشت نگاه ویژه ای لحاظ گردد.

وی با اشاره به افتتاح راه آهن در چند ماه آینده، و ضرورت لینک ایستگاه میدان گیل به ایستگاه راه آهن گفت: کد منابع قطار شهری بالای 1000 میلیارد تومان است که امید است مقدار زیادی از این مبلغ در بودجه سال 98 لحاظ گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1256

به "دولت نگاه ویژه به اجرای تراموای شهر رشت داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت نگاه ویژه به اجرای تراموای شهر رشت داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید