دیدار معاون صنایع دستی با مدیر شبکه مستند

به گزارش مهسان بلاگ، معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با سیدسلیم غفوری مدیر شبکه مستند سیما دیدار کرد.

دیدار معاون صنایع دستی با مدیر شبکه مستند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، بهمن نامورمطلق، معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سه شنبه 23 آذر با حضور در ساختمان شبکه مستند با سیدسلیم غفوری دیدار کرد.

در این دیدار بنا شد آثار این سازمان پس از انتشار فراخوان در تهران و استانها جمع اوری و برای پخش از شبکه مستند آماده شود.

ضمن اینکه غفوری و نامورمطلق گفتگوهایی برای برنامه ریزی در راستای تولیدات مشترک داشتند و قرار شد در جلسات کارشناسی، ضریب پخش مستندهای مربوط به صنایع دستی اندازه گیری شود.

مدیر شبکه مستند در این دیدار بر برنامه ریزی برای افزایش پخش تولیدات صنایع دستی تأکید کرد و از تلاش برای مشارکت و همکاری شبکه مستند برای برگزاری جشنواره صنایع دستی خبر داد.

در پایان بنا شد، سلسله جلسات فی ما بین شبکه مستند و سازمان میراث فرهنگی ادامه پیدا کند و در آینده به امضای تفاهمنامه همکاری بیانجامد.

همچنین نامورمطلق با حضور در بخش های مختلف شبکه مستند از نزدیک با فعالیت های این شبکه آشنا شد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 37182

به "دیدار معاون صنایع دستی با مدیر شبکه مستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار معاون صنایع دستی با مدیر شبکه مستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید