راموس: دوست داریم مسی در بارسلونا بماند، هرگز در فکر جدایی از رئال مادرید نبوده ام

به گزارش مهسان بلاگ، کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید از ماندن لیونل مسی در بارسلونا استقبال می کند و درباره آینده حرفه ای خودش هم اظهارنظر کرد.

راموس: دوست داریم مسی در بارسلونا بماند، هرگز در فکر جدایی از رئال مادرید نبوده ام

به گزارش خبرنگاران، سرخیو راموس در آستانه دیدار امشب (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال اسپانیا با آلمان در رقابت های لیگ ملت های اروپا، در واکنش به احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا گفت: این موضوعی نیست که ما روی آن تمرکز کنیم، اما بازیکنان این حق را دارند تا برای آینده خود تصمیم گیری کنند. همان طور که گفته شده، به خاطر فوتبال اسپانیا، برای بارسلونا و برای ما، دوست داریم که مسی بماند، چون ما همیشه می خواهیم بهترین بازیکنان در لالیگا باشند.

لیونل مسی 33 ساله به دنبال ترک نوکمپ پس از 19 سال حضور در این باشگاه با فسخ قراردادش است، اما باشگاه بارسلونا مدعی است بند فسخ قرارداد این مهاجم آرژانتینی غیرفعال شده و او نمی تواند به عنوان بازیکن آزاد از بارسا جدا شود، مگر اینکه مشتریان وی رقم فسخ 700 میلیون یورویی برنده شش توپ طلا را بپردازند.

راموس 34 ساله که خود تنها یک سال دیگر بار رئال مادرید قرارداد دارد، درباره آینده حرفه ای خود نیز گفت: این موضوعی است که ما هنوز نتوانسته ایم به آن بپردازیم، اما موضوعی است که نه من و نه باشگاه نگرانش نیستیم. من سال ها در رئال مادرید بوده ام و هرگز در فکر جدایی از این تیم نبوده ام و اطمینان دارم که به توافقی متقابل و مناسب خواهیم رسید. حالا تمرکزم روی آماده سازی برای فصلی قدرتمند است.

کاپیتان اسپانیایی کهکشانی ها از سال 2005 عضو باشگاه رئال مادرید است و تا به امروز در 650 بازی از رقابت های مختلف با پیراهن این تیم به میدان رفته و 97 گل هم به ثمر رسانده است. راموس تا به امروز با رئال مادرید 22 قهرمانی مختلف را تجربه کرده که از آن جمله می توان به پنج قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 60287

به "راموس: دوست داریم مسی در بارسلونا بماند، هرگز در فکر جدایی از رئال مادرید نبوده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راموس: دوست داریم مسی در بارسلونا بماند، هرگز در فکر جدایی از رئال مادرید نبوده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید