روایت کدخدایی از میزان مشارکت مردم در انتخابات ، کسی امروز را بدون رای تمام نکند

به گزارش مهسان بلاگ، سخنگوی شورای نگهبان گفت: مشارکت نسبت به دور گذشته تفاوتی نکرده و در بعضی استان ها افزایش یافته است.

روایت کدخدایی از میزان مشارکت مردم در انتخابات ، کسی امروز را بدون رای تمام نکند

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در جمع خبرنگاران درباره اینکه با توجه به مشارکت مردم انتخابات ولی دستگاه های احراز هویت سرعت بالا را نداشتند گفت: به مردم تبریک می گویم زیرا مردم که ساعات سرانجامی روز است و در استان هایی که تماس گرفتم، مشارکت گسترده است و در ساعات سرانجامی روز به صندوق ها آمدند و با تدابیر وزارت کشور ساعت رای گیری تمدید شد، انشالله هیچ کس بدون رای دادن امروز را تمام نکند.

وی اضافه کرد: ما معمولا مسائل اجرایی داریم و در این دوره که احراز هویت الکترونیکی بود اگرچه اقدامات خوبی را وزارت کشور انجام داد ولی چون جدید بود مسائلی داشتیم اما خوشبختانه با پیش بینی ای که شده و آنجایی که دستگاه افلاین بود می توانستند با روش دستی اخذ رای گردد و مشکل چندانی نداشتیم اگرچه توقف هایی را داشتیم.

وی درباره گزارش های مردمی گفت: ما در سامانه مردم ناظر گزارش هایی را داریم و ایمیل و تلفن گویا و ستاد نظارت بر انتخابات هم هست که گزارش ها را می دهند و آمار را نمی توانم دقیق بگویم ولی گزارش هایی که ارسال شد را آنالیز کردیم و آنهایی که لازم بود و پیگیری خاصی احتیاج داشت در تهران رسیدگی شد.

وی تاکید نمود: اعلام صحت انتخابات بعد از سرانجام شمارش آراست و مهلت قانونی در قانون انتخابات است که بعد از شمارش آرا آنالیز ادامه دارد و باید در تمام حوزه ها اعلام صحت یا عدم صحت داشته باشیم.

کدخدایی درباره درصد میزان مشارکت مردم در انتخابات گفت: در باره میزان مشارکت درصد نداریم ولی دوستان وزارت کشور آمار را دارند اما مشارکت نسبت به دور گذشته تفاوتی نکرده و در بعضی استان ها هم افزایش یافته است.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 36081

به "روایت کدخدایی از میزان مشارکت مردم در انتخابات ، کسی امروز را بدون رای تمام نکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت کدخدایی از میزان مشارکت مردم در انتخابات ، کسی امروز را بدون رای تمام نکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید