ریدل: ویتنام فاقد تجربه است

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ویتنام یکی از حریفان ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا این تیم را فاقد تجربه لازم برای رقابت جدی می داند.

ریدل: ویتنام فاقد تجربه است

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت دتائو ویتنام، آلفرد ریدل، سرمربی 69 ساله اتریشی که سابقه راهنمایی تیم ملی فوتبال ویتنام در دوره های مختلفی را داشته است گفت: ویتنام در جام ملت های آسیا در گروه سختی با حضور تیم های ملی ایران، عراق و یمن قرار گرفته است. بدین خاطر من صعود تیم ملی فوتبال ویتنام از این گروه را یک دستاورد بسیار بزرگ می دانم.

وی اضافه نمود: تیم ملی فوتبال ویتنام فاقد تجربه لازم برای رقابت جدی در جام ملت های آسیا است و احتیاج به زمان بیشتری دارد تا بتواند یک حریف جدی برای دیگر تیم ها باشد. بازیکنان ویتنام با راهنمایی پارک هانگ سئوی کره ای باید بیشتر به دنبال کسب تجربه باشند، البته من تحت تاثیر این تیم در رقابت های جنوب شرق و زیر 23 سال آسیا قرار گرفتم. در مقایسه با دوره کاری من شاهد حضور بازیکنان برجسته ای در تیم ملی فوتبال ویتنام هستم. خوشحالم که ویتنام را در جام ملت های آسیا می بینم اما برای رقابت جدی در چنین تورنمنتی باید تجربه بسیار زیادی داشته باشید.

تیم ملی فوتبال ویتنام فردا (سه شنبه) در نخستین بازی خود رو در روی عراق می گیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13221

به "ریدل: ویتنام فاقد تجربه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریدل: ویتنام فاقد تجربه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید