زائران باید به خدمات مورد نظرشان راحت دسترسی داشته باشند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مهدی فروزان بعدازظهر دوشنبه در نشست هماهنگی دستگاه­های اجرائی و مراکز علمی دومین دوره جشنواره ایده پروری خراسان رضوی در حوزه گردشگری اظهارکرد: در 9 ماه ابتدای سال جاری 27 میلیون زائر وارد مشهد شده اند که از این تعداد 3 میلیون نفر از زائران خارجی بوده­ اند.

زائران باید به خدمات مورد نظرشان راحت دسترسی داشته باشند

وی اضافه کرد: زائران باید بتوانند در نزدیکترین محل و سریع ترین زمان به خدمات و امکانات مورد انتظارشان دسترسی داشته باشند و باید گفت به جز زمان حضور در حرم رضوی برای برای گذراندن اوقات دیگر برنامه ریزی خوبی صورت نگرفته است.

مدیر کل رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اعلام نمود: برای رشد صنعت گردشگری خراسان رضوی باید ایده ها با حمایت دستگاه های دولتی و اجرائی همچون معاونت زیارت استانداری، شهرداری، پارک علم و فناوری و دیگر دستگاه­هاباید به مدل تجاری تبدیل شده و موجب ایجاد ارزش اضافه کرده شوند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی نیز در ادامه این نشست از برگزاری دومین دوره جشنواره ایده پروری خراسان رضوی در حوزه گردشگری اطلاع داد.

یوسف بیدخوری اضافه کرد: این جشنواره شامل چند رویداد اصلی ازجمله استارت آپ ویکند گردشگری، همایش تخصصی گردشگری سلامت، سمینار گردشگری الکترونیک ویژه مدیران تاسیسات گردشگری و کارگاه های آموزشی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4320

به "زائران باید به خدمات مورد نظرشان راحت دسترسی داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زائران باید به خدمات مورد نظرشان راحت دسترسی داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید