زایتسف: می خواستیم با لهستان روبه رو شویم نه اسلوونی

به گزارش مهسان بلاگ، ستاره تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: ما می خواستیم در مرحله نیمه نهایی قهرمانی اروپا با لهستان روبه رو شویم نه اسلوونی.

زایتسف: می خواستیم با لهستان روبه رو شویم نه اسلوونی

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایتالیا آخرین تمرین های خود را پیش از رویارویی با اسلوونی در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی اروپا پشت سر می گذارد. ایوان زایتسف، ستاره روسی الاصل تیم ملی ایتالیا درباره این بازی گفت: ما می خواستیم در مرحله نیمه نهایی با لهستان روبرو شویم نه اسلوونی. به نظر من مسابقه آسانی پیش روی ما نیست.

زایتسف ادامه داد: بازیکنان زیادی از کشور اسلوونی در لیگ سری A ایتالیا بازی می نمایند که با والیبال ما کاملاً آشنا هستند. خیلی ها در مورد حضور ما در فینال حرف می زنند اما پیش از آن باید با تمام قدرت مقابل تیمی مثل اسلوونی بازی کنیم.

ایوان زایتسف گفت: ما با مربی جدید خود یاد گرفتیم که چطور در بازی های مهم و حساس برنده شویم. در حالی که با مربی قبلی خود تمام بازی های مهم خود را می باختیم. مدال نقره جام جهانی و راهیابی به المپیک به ما اعتماد به نفس زیادی داد. ما نمی خواستیم در جام جهانی، جواز حضور در المپیک را کسب کنیم. هدف ما فقط ارائه یک والیبال خوب بود.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31054

به "زایتسف: می خواستیم با لهستان روبه رو شویم نه اسلوونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زایتسف: می خواستیم با لهستان روبه رو شویم نه اسلوونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید