زیباترین مسیرهای پیاده روی برای تابستان 2016

به گزارش مهسان بلاگ، 10. کوه های پورسوپاین (Porcupine Mountains)، میشیگان، ایالات متحده آمریکا

کوه های پورسوپاین نامشان را از ظاهرشان که یادآور جوجه تیغی (porcupine) است گرفته اند. امروزه پارک ایالتی بیابانی کوه های پورسوپاین شبکه ای از مسیرهای مناسب پیاده روی و سیر و سفر را فراهم می نمایند که علاقمندان زیادی را به خود جذب می نماید. این پارک همچنین میزبان حیوانات کمیاب متنوعی است که شاید بتوانید در طول پیاده روی مشغول تماشای بعضی از آن ها شوید.

زیباترین مسیرهای پیاده روی برای تابستان 2016

9. هردوبرید (Herdubreid)، ایسلند

کوه هردوبرید با 1682 متر بلندی با داشتن لقب ملکه کوه های ایسلندی یک جواهر ملی به شمار می رود که از احترام زیادی برخوردار است. یک جهت پیاده روی در این مکان وجود دارد که به بالای کوه منتهی می گردد، با این وجود بالا رفتن از آن به دلیل شیب دار بودن و خطر ریزش صخره ها چالش برانگیز است. شکل واقعا منحصر به فرد کوه چشم اندازی دیدنی را می سازد. همچنین با وجود تمام سختی بالا رفتن، محیط های بسیار تماشایی ارزش ریسک کردن را دارد.

8. آراشی یاما (Arashiyama)، کیوتو، ژاپن

آراشی یاما گنجینه ای ملی است که همیشه به خاطر زیبایی طبیعی و میراث تاریخی اش ستایش می گردد. نقاطی مانند پل عبوری مهتاب، معابد و درخت های شکوفه گیلاس از این مکان مقصدی عالی و هیجان انگیز برای پیاده روی می سازند. پارک آراشی یاما سکونت گاه صدها میمونی است که از هم نشینی با انسان ها هراسی ندارند و تماشای آن ها به کاری سرگرم نماینده در این پارک تبدیل شده است.

7. کوه های اطلس

کوه های اطلس منطقه ای کوهستانی است که بخش های از الجزایر، مراکش و تونس را اشغال نموده. این کوه های نمادین در شمال آفریقا چشم اندازهای شگفت انگیز از قله های بلند برفی تا دره های سرسبز را ارائه می نماید. این محدوده همچنین جهتهای پیاده روی متنوع و فرصت کوهنوردی را در اختیار علاقمندان می گذارد. بازدید از پارک ملی Ouirgane و دره ی Ourika که در میان محبوب ترین نقاط کوه های اطلس قرار دارند ارزش بازدید از این ناحیه را بالا می برند.

6. پارک ملی کوه های عظیم اسموکی، ایالات متحده آمریکا

پارک ملی کوه های عظیم اسموکی قلمرویی وسیع را پوشش می دهد، از این رو می توان طبیعتی تماشایی را در آن مشاهده کرد. پارک مذکور تحت حفاظت یونسکو واقع شده است. سالانه حدود 10 میلیون توریست از این مکان دیدن می نمایند که همین موضوع آن را به دومین پارک ملی پرطرفدار دنیا تبدیل می نماید. این پارک 1,370 جهت پیاده روی در سطوح مختلف را ارائه می دهد، بنابراین برای هر سلیقه جهتی مناسب وجود دارد.

5. کوه های پامیر (The Pamir Mountains)

محدوده کوهستانی پامیر از تاجیکستان تا افغانستان و قرقیزستان امتداد دارد. این کوه های به میزان کمی کاوش شده اند، بنابراین طبیعتی بکر را در اختیار علاقمندان می گذارند. کوه های پامیر بیشتر برای کسانی مناسب است که به دنبال سیر و سیاحتی چالش برانگیز هستند. با این وجود هم کاشفان و هم زائران را به خود جذب می نماید.

4. کوه های فن (Fann Mountains)، تاجیکستان

کوه های فن مکانی زیبا و خوش منظر است که به مدت چند قرن توسط چوپانان محلی استفاده شده است. جهتهای این منطقه دسترسی راحتی دارند و با ماشین یا پای پیاده می توان آن ها را پیمود. تورهای پیاده روی در این ناحیه برگزار می گردد که گاهی تا دوازده روز هم به طول می انجامند. همچنین این کوه ها بعضی از زیباترین چشم اندازهای زمین را در اختیار علاقمندان می گذارند .

3. کوه های کامبرین (Cambrian Mountains)، ولز، بریتانیا

منطقه خیره نماینده کوه های کامبرین، قله ها، دره ها، دریاچه ها و رودخانه های زیبایی را ارایه می دهد. با این وجود، این ناحیه پارک ملی نیست چرا که پیشنهاد این موضوع با مخالفت کشاورزان روبرو شد. در هر صورت پیاده روی و دوچرخه سواری از جمله محبوب ترین فعالیت های تفریحی در اینناحیه به شمار می فرایند. همچنین به دلیل نزدیک بودن به محیط های شهری و دسترسی راحت، کوه های کامبرین مکانی عالی برای فرار از شلوغی شهر محسوب می شوند .

2. کوه های تاترا (The Tatra Mountains)

محدوده کوهستانی تاترا خط مرزی بین لهستان و اسلواکی را می سازد و یکی از محبوب ترین مقصدهای پیاده روی و اسکی در اروپای میانه به شمار می رود. در طول تابستان راهپیمایان و کوهنوردان برای تماشا و تحسین چشم اندازهای پانورامای رو به دره ها، چمنزارها، دریاچه های فیروزه ای و قله ها به این ناحیه سفر می نمایند. همچنین چندین تفرجگاه عالی وجود دارد که همه امکانات مورد احتیاج را برای اطمینان از تعطیلاتی پر از آرامش در طبیعت فراهم می آورند.

1. کوه های بیوسگی (Bucegi Mountains)، رومانی

پارک ملی بیوسگی چشم اندازهای واقعا زیبایی را ارائه می دهد در طول زمستان این ناحیه به محبوب ترین مقصد توریستی تبدیل می گردد در حالی که تابستان ها بازدیدنمایندگان برای پیاده روی، سیر و سیاحت و تماشای مناظر نفس گیر به این منطقه سفر می نمایند. کوه های بیوسگی همچنین تعداد بی شماری مکان خوش منظر شامل دره پراهوا (Prahova Valley) و ساختارهای منحصر به فرد سنگی مانند Sphinx و Babele را فراهم می آورند .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: کجارو / placestoseeinyourlifetime.com
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 75000

به "زیباترین مسیرهای پیاده روی برای تابستان 2016" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین مسیرهای پیاده روی برای تابستان 2016"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید