ستاره های سیتی جام های ملی را درو کردند

به گزارش مهسان بلاگ، چند تن از بازیکنان تیم منچسترسیتی در تابستان در تیم های ملی عملکرد خوبی داشتند و توانستند با تیم های ملی شان به قهرمانی برسند.

ستاره های سیتی جام های ملی را درو کردند

به گزارش خبرنگاران، در دیدار فینال جام ملت های آفریقا که در قاهره مصر برگزار گردید، تیم ملی فوتبال الجزایر به مصاف سنگال رفت و با گل دقیقه 2 بغداد بونجاح توانست حریف خود را شکست دهد و جام قهرمانی را به همراه ریاض محرز به دست بیاورد.

این دومین قهرمانی الجزایر در تاریخ جام ملت های آفریقا بود.

منچسترسیتی سال جاری به اولین تیم در تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که 3 گانه داخلی این کشور (لیگ برتر، جام حذفی و جام اتحادیه) را به دست آورد و بازیکنان این تیم فصل پیروزی را رقم زدند. ادامه این پیروزیت ها برای بازیکنان سیتی در تابستان رقم خود و بازیکنان سیتی توانستند در تیم های ملی شان نیز پیروز عمل نمایند.

پرتغال - برناردو سیلوا

تیم ملی فوتبال پرتغال در حالی قهرمان لیگ ملت های اروپا شد که سیلوا هافبک سیتی نقش زیادی در این پیروزیت داشت طوری که بالاتر از کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن این رقابت ها نیز انتخاب شد.

برزیل - فرناندینیو، ادرسون و گابریل ژسوس

تیم ملی فوتبال برزیل نیز توانست بعد از سال ها قهرمان کوپا آمه ریکا گردد. در این قهرمانی ادرسون البته نقشی نداشت و دروازه بان دوم برزیل بود ولی فرناندینیو هافبک سیتی حضور داشت. گابریل ژسوس نیز توانست در این جام به قهرمانی سلسائو یاری کند.

الجزایر - ریاض محرز

هافبک گران قیمت منچسترسیتی توانست با درخشش خود در این جام یاری زیادی به ثبت دومین قهرمانی تاریخ الجزایر در جام ملت های آفریقا کند تا 5 بازیکن تیم منچسترسیتی در تابستان عناوین قهرمانی مهمی را با تیم های ملی شان به دست بیاورند.

منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر باید پیش از آغاز این رقابت ها در دیدار خیریه این کشور برابر لیورپول قرار گیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12784

به "ستاره های سیتی جام های ملی را درو کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره های سیتی جام های ملی را درو کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید