سرمایه گذاری نادرست در فرهنگ اثرات منفی به بار می آورد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، عوامل اجرایی دوازدهمین جشنواره تئاتر های کوتاه ارسباران عصر امروز سه شنبه طی نشستی با بیت الله عبدالهی، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، در مورد مسائل جشنواره به گفتگو پرداختند.

سرمایه گذاری نادرست در فرهنگ اثرات منفی به بار می آورد

در این نشست زارعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سخنانی به ضرورت بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسل های شهرستان در طول جشنواره اشاره کرد و مساعدت و همکاری نهادهای شهرستان را در جریان برگزاری جشنواره خواستار شد.

سپس علیرضا آقا زاده دبیر جشنواره نیازهای جشنواره را مطرح کرد و از مهندس عبدالهی طلب حمایت نمود و فضا سازی برای اشتغال هنرمندان در شهرستان را ضروری دانست.

بیت الله عبدالهی در این نشست گفت: اگر سرمایه گذاری در فرهنگ درست انجام نشود، اثرات منفی به بار خواهد آورد. اگر سرمایه گذاری در زیر ساخت ها هزینه شود و از فرهنگ غفلت گردد، نتیجه آن افزایش آسیب های اجتماعی، اعتیاد و فقر و ... خواهد شد.

نماینده مردم اهر و هرس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کم کاری در فرهنگ ریشه تمامی مشکلات اجتماعی است اگر در فرهنگ به عنوان زیر بنا کم کار شود در اخلاق و دین ضعف بوجود می آید. ادارات و مسئولین باید متوجه باشند که کار فرهنگی بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد عجول بودن و عصبانیت و بسیاری از ضعف های اخلاقی ناشی از کمبود کارهای فرهنگی است.

عبدالهی در خصوص تلاش برای افرایش اعتبار ، هماهنگی با نهادهای شهرستان برای بهره گیری از پتانسیلهای موجود، قرار ملاقات عوامل اجرایی جشنواره با وزیر و یا معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ردیف بودجه برای دبیرخانه دائمی جشنواره و حمایت همه جانبه از حشنواره قول مساعد داد.

در پایان نشست، عبدالهی از روند بازسازی پلاتوی نمایش مجتمع فرهنگی و هنری اهر بازدید کرد و در جریان احداث و تکمیل آن قرار گرفت.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 21 مرداد 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 115

به "سرمایه گذاری نادرست در فرهنگ اثرات منفی به بار می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری نادرست در فرهنگ اثرات منفی به بار می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید