سرمربی تیم ملی فوتسال خواهان دیدار محبت آمیز با ازبکستان و تایلند شد

به گزارش مهسان بلاگ، محمد ناظم الشریعه در نامه ای به کمیته فوتسال خواهان دیدار محبت آمیز با تیم های ملی ازبکستان و تایلند شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال خواهان دیدار محبت آمیز با ازبکستان و تایلند شد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با تصمیم کادر فنی اردوی تیم ملی فوتسال ایران از پنجم اردیبهشت ماه با حضور 20 بازیکن در کمپ تیم های ملی در تهران شروع خواهد شد و سرمربی این تیم برنامه های ویژه ای را برای اولین اردو در سال95 در نظر گرفته است.

محمد ناظم الشریعه در نامه ای به سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال خواهان انجام دیدار محبت آمیز ای در انتها اردوی اول شده و در اولین گام دو رقیب آسیایی به نام های ازبکستان و تایلند را پیشنهاد داده است.

سرمربی تیم ملی ایران با تایید این مطلب گفت: این درخواست به رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال نیز اطلاع داده شده و عباس ترابیان نیز در همین رابطه پیگیری های خود را برای انجام حداقل یکی از این دو بازی شروع نموده است تا انشاالله مرحله اول اردوی تیم ملی به خوبی به انتها برسد و پس از آن به سراغ دیدارهای تدارکاتی با رقبای اروپایی برویم.

همچنین اسامی 20 بازیکن دعوت شده به اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال بعد از تعطیلات نوروزی رسما اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 22774

به "سرمربی تیم ملی فوتسال خواهان دیدار محبت آمیز با ازبکستان و تایلند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی فوتسال خواهان دیدار محبت آمیز با ازبکستان و تایلند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید