سرگردانی مردم در امر درمان باید قطع گردد

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول بر خدمات دهی مناسب به مردم در حوزه بهداشت و درمان تاکید نمود.

سرگردانی مردم در امر درمان باید قطع گردد

علیرضا خسروپناه گفت: طی یک ماه گذشته با پیگیری های متعدد در وزارت بهداشت و استانداری خوزستان معادل 200 میلیارد تومان تامین اعتبار شده است؛ که از این اندازه 50 میلیارد تومان برای بیمارستان یازهرا (س) وصول شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول می گوید: یکصد میلیارد تومان برای تکمیل پروژه بیمارستان 400 تختخوابی یازهرا (س) در دست اقدام است و 50 میلیارد تومان نیز برای احداث خوابگاه در پردیس دانشگاه اختصاص یافته است به همین دلیل برای تکمیل پروژه های سال آینده با مشکل جدی روبرو نیستیم.

به گفته او بخشی از مشکل مدیریت فوریت های پزشکی در پرداخت ها حل خواهد شد. بعلاوه طی یک ماه سه کارانه برای پرسنل بیمارستان پرداخت شده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول اضافه کرد: با پیگیری های معاون درمان بخش مهمی از اعتبارات اورژانس هوایی تامین شده است.

خسروپناه گفت: در حوزه واکسیناسیون و نمونه گیری و مدیریت بیماران پیروز عمل شده است و با حداقل هزینه، بیشترین بهره وری حاصل شده بوده و تکمیل پردیس دانشگاه در اولویت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول می گوید: در بحث آموزش و برنامه تحقیقاتی اقلیم کار های عمده ای صورت خواهد گرفت و عمده احتیاج های درمانی مردم باید تامین گردد تا از تردد بیماران به مرکز استان و تهران کاسته گردد.

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109134

به "سرگردانی مردم در امر درمان باید قطع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگردانی مردم در امر درمان باید قطع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید