سریع ترین بانوی دونده ایران در آستانه لژیونر شدن

به گزارش مهسان بلاگ، فرزانه فصیحی سریع ترین بانوی دونده ایران در آستانه عقد قرارداد با باشگاه پارتیزان بلگراد است.

سریع ترین بانوی دونده ایران در آستانه لژیونر شدن

فصیحی در گفت وگو با خبرنگاران و در خصوص پیوستن به این باشگاه گفت: این موضوع برای دو تا سه ماه پیش است اما به دلیل حضور در لیگ ایران و قرارداد با باشگاه سپاهان کارم به تعویق افتاد و الان که مسابقات ایران تمام شده منتظر ویزا هستم تا بروم و شرایط را آنالیز کنم.

او در خصوص وضعیت قرارداد خود بیان نمود: صحبت هایی در خصوص قرارداد داشتیم اما هنوز قطعی نشده و باید ابتدا شرایط را آنالیز کنم. احتمالا تا اسفند در این باشگاه کار کنم. بهمن مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا و بعد از آن اسفندماه مسابقات دنیای داخل سالن برگزار می گردد که به دنبال شرکت در این مسابقات هستم چون هدف اولم قهرمانی آسیا است که در چین برگزار می گردد و ورودی قهرمانی دنیا هم محسوب می گردد. حسابی تمرین می کنم تا به اهدافم نزدیک شوم.

فصیحی با بیان اینکه تصمیم گیری برای پیوستن به این باشگاه یک نوع ریسک است، اضافه نمود: از این نظر می گویم که شرایطم تغییر می نماید و تا به حال کسی این شرایط را تجربه ننموده است. محتمل است برایم خوب یا معمولی باشد اما می خواهم درهای جدیدی را به روی خودم باز کنم.

فصیحی در ادامه بیان نمود: این باشگاه برای فعالیت در مسابقات داخلی با من صحبت نموده است. ویزایم که صادر گردد در تمرینات حاضر می شوم تا چند ماه آینده که در مسابقات مختلف شرکت کنم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19598

به "سریع ترین بانوی دونده ایران در آستانه لژیونر شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریع ترین بانوی دونده ایران در آستانه لژیونر شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید