چالاکی به فینال کاراته وان دبی رسید، برزگر به دنبال مدال برنز

به گزارش مهسان بلاگ، در ادامه دومین روز از پیکارهای لیگ جهانی کاراته وان دبی، فاطمه چالاکی با پیروزی مقابل رقیبانش به فینال وزن 55- کیلوگرم رسید و زهره برزگر نیز در همین وزن برای کسب نشان برنز کوشش می نماید.

چالاکی به فینال کاراته وان دبی رسید، برزگر به دنبال مدال برنز

به گزارش خبرنگاران، در شروع دومین روز از سومین مرحله لیگ دنیای کاراته در سال 2017 موسوم به کاراته وان، فاطمه چالاکی عضو تیم ملی کاراته کشورمان در وزن 55- کیلوگرم در گام نخست سوک وونگ از ماکائو را با نتیجه 2 بر صفر برد، سپس با نتیجه 1 بر صفر از سد یون تریو وین دارنده مدال برنز دنیا، طلای بازیهای آسیا و 2 طلا، یک نقره و 2 برنز کاراته وان از چین تایپه گذشت. او در ادامه مقابل یوما توکان از ترکیه با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید و با شکست استرا کوکاردا از اندونزی (2-1) به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

چالاکی در این مرحله هم مقابل دیگر کاراته کای ایرانی، یعنی زهره برزگر به تساوی 1-1 رسید که در امتیاز سنشو برنده شد و به مرحله نهایی این رقابت ها راه یافت تا فینال این وزن بین فاطمه چالاکی و والریا شکینا از روسیه انجام گردد و زهره برزگر نیز که با 3 پیروزی به مرحله نیمه نهایی رسیده بود و مقابل چالاکی مغلوب شد، برای نشان برنز کوشش کند.

برزگر در این دوره از مسابقات پس از یکدور استراحت ابتدا نیکا کادزوا از روسیه را 3 بر صفر برد، سپس جانا بستیچ از آلمان نایب قهرمان اروپا را یک بر صفر شکست داد و با پیروزی مقابل جانا وجیتوا از اسلواکی (2-0)، دارنده 2 مدال برنز قهرمانی اروپا به نیمه نهایی راه یافت.

اما طراوت خاکسار، یکی دیگر از ملی پوشان کشورمان در این وزن در همان گام نخست با نتیجه 3 بر صفر مغلوب سابینا لاوری از سوئد شد و از گردونه رقابت ها کنار رفت. همچنین زهرا حاجیان، پس از پیروزی مقابل نماینده روسیه با نتیجه 6 بر صفر به ترکیه باخت و حذف شد.

اما در وزن 61- کیلوگرم، دلارام دوستی عضو تیم ملی کاراته ایران، در نخستین مبارزه به مصاف لارا پاسکوا از ایتالیا رفت که پس از تساوی صفر-صفر مقابل دارنده مدال برنز دنیا و دو مدال نقره اروپا در هانتی 3 بر 2 باخت و از ادامه مبارزات بازماند.

در این وزن 4 کاراته کای ایرانی هم حضور داشتند که هیچ یک پیروز به رسیدن به مرحله فینال و جدول رپه شارژ نشدند. مهدیه مهدی نیا 2 بر صفر به آلمان باخت. فخری سادات موچانی با یک برد مقابل کانادا (7-0) و یک باخت مقابل ویتنام (2-0) به کار خود خاتمه داد. بنفشه شاقی نتیجه را 5 بر یک به اکوادور واگذار کرد و زهرا خدابنده لو 3 بر صفر مقابل نماینده ایتالیا مغلوب شد.

فینال وزن 61- کیلوگرم بین اوکراین و اسلواکی انجام خواهد شد.

پیکارهای فینال این دوره از مسابقات و مبارزات مدال برنز فردا (یکشنبه) برگزار خواهد شد.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 26769

به "چالاکی به فینال کاراته وان دبی رسید، برزگر به دنبال مدال برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالاکی به فینال کاراته وان دبی رسید، برزگر به دنبال مدال برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید