سریع ترین کفش جهان!

به گزارش مهسان بلاگ، تیم مهندسین رباتیک Shift Robotics به تازگی از سریع ترین کفش دنیا رونمایی نموده اند. Moonwalkers با استفاده از بند های مغناطیسی دور کفش های انسان قرار می گیرد و سرعت حرکت او را افزایش می دهد.

سریع ترین کفش جهان!

به گزارش خبرنگاران به نقل از rahnamato، این کفش از هوش مصنوعی برای به حرکت درآوردن هشت چرخ استفاده می نماید. این چرخ ها با استفاده از یک الگوریتم یادگیری ماشینی مبتنی بر هوش مصنوعی ها با حرکات انسان سازگارشده و سرعت راه رفتن او را 250 درصد (از 3 مایل به 7 مایل بر ثانیه) افزایش می دهند.

این هشت چرخ به وسیله موتور های کوچک به حرکت درآمده و مانند اسکیت های غلتکی، کاربر را به جلو سوق می دهند. این کفش رباتیک که Moonwalkers نام دارد، اکنون با قیمت 1399 دلار به فروش می رسد. ویژگی مجذوب نماینده این کفش، الگوریتم یادگیری منحصر به فردی است که با حرکات کاربر مطابقت پیدا نموده و نحوه حرکت خود را مشخص می نمایند.

به گفته این شرکت، Moonwalkers می تواند با استفاده از الگوریتم تازه تنها روی پای انسان محدود نشود و بیشتر در امتداد ساق پا حرکت کند. این تیم می گوید افزایش سرعت حرکت، زمان رفت و آمد شما را به بیش از نصف کاهش می دهد.

محققان دانشگاه استنفورد نیز اخیرا از یک چکمه رباتیک رونمایی نموده اند که به کاربران اجازه می دهد با 17 درصد کوشش کمتر، حداکثر 9 درصد سریعتر از کفش های معمولی راه بروند.

این کفش رباتیک دارای موتوری است که با ماهیچه های ساق پا کار می نماید و با هر قدم فشار بیشتری را در جهت حرکت کاربر اعمال می نماید. طراحان این ربات با استفاده از یک مدل یادگیری ماشینی توانستند آن را مطابق احتیاج کاربران سفارشی سازی نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 8 آبان 1401 بروزرسانی: 8 آبان 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109222

به "سریع ترین کفش جهان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریع ترین کفش جهان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید