سناتور جمهوری خواه: آشوبگران قصد جان مایک پنس را داشتند

به گزارش مهسان بلاگ، یک سناتور جمهور خواه مدعی شد افرادی که به ساختمان کنگره حمله کردند، قصد ترور مایک پنس را داشتند.

سناتور جمهوری خواه: آشوبگران قصد جان مایک پنس را داشتند

به نقل از آر تی، یک سناتور جمهوری خواه در سخنانی مدعی شد آشوبگرانی که به ساختمان کنگره حمله کردند، تصمیم داشتند تا مایک پنس، معاون دونالد ترامپ را ربوده و او را ترور نمایند.

بر اساس گزارشها، بن سس، سناتور جمهوری خواه در بیانیه ای که پس از اعلامیه وزارت دادگستری مبنی بر اینکه بعضی شورشگران تصمیم داشتند تا بعضی مسئولان منتخب را گرفته و ترور نمایند، بیانیه ای صادر کرد.

در بیانیه ای که از سوی این سناتور جمهوری خواه منتشر شده، گفته شده آشوبگران قصد دارند تا حمله به کنگره را موجه جلوه دهند؛ با این ادعا که گروهی از جوانان بد از کنترل خارج شدند. او در ادامه اضافه کرد: این، ادعایی نادرست است و هر آمریکایی باید در مورد آنچه وزارت دادگستری منتشر نموده، بداند که شواهد محکمی وجود داد که نشان می دهد افرادی که به ساختمان کنگره حمله کردند، کوشش داشتند تا معاون رئیس جمهور را ربوده و چه بسا او را ترور نمایند.

او در ادامه گفت این افراد مست نبودند؛ بلکه آن ها تروریست هایی بودند که طبق قانون اساسی به فرایند انتقال قدرت به موجب قانون اساسی حمله می نمایند.

این نماینده جمهوری خواه همچنین توضیح داد: آن ها شکست خوردند؛ اما به مسافت خطرناکی از دامن زدن به بحران خونین قانون اساسی نزدیک شدند و از این رو باید با شدیدترین حالتی که قانون اجاره آن را می دهد، مجازات شوند.

این سناتور جمهوری خواه در ادامه اظهار داشت دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) در حال تحقیقات در مورد دعوت های متعدد برای انجام خشونت در مناطق مختلف آمریکاست.

بیانیه این سناتور آمریکایی در حالی اعلام شده که واشنگتن پست پیشتر در بیانیه ای اعلام نموده بود مایک پنس در خلال حمله به ساختمان کنگره نزدیک بود به دست آشوبگران بیافتد؛ آشوبگرانی که بعضی از آن ها اعدام او با چوبه دار شده بودند، چرا که پنس با درخواست ترامپ برای لغو نتایج انتخابات مخالفت نموده بود.، خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 74761

به "سناتور جمهوری خواه: آشوبگران قصد جان مایک پنس را داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور جمهوری خواه: آشوبگران قصد جان مایک پنس را داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید