سواد رسانه ای از الف تا ی در بین کتاب های پرفروش
به گزارش مهسان بلاگ، تهران (پانا) - کتاب سواد رسانه ای از الف تا ی تألیف محمدصادق افراسیابی جزء شش کتاب پرفروش ارتباطات و رسانه طی یک سال گذشته شد.

کتاب سواد رسانه ای از الف تا ی تألیف محمدصادق افراسیابی که با همکاری معاونت صدای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تدوین و از سوی انتشارات پشتیبان چاپ شده بود، جزء شش کتاب پرفروش ارتباطات و رسانه طی یک سال گذشته شد.
این کتاب حاصل 13 گفت وگوی محمدصادق افراسیابی، دکترای سیاستگذاری فرهنگی و مؤسس انجمن سواد رسانه ای ایران با 24 نفر از اساتید ارتباطات و رسانه است که در برنامه دنیای شیشه ای رادیو گفت وگو به تهیه نمایندگی معصومه اسمعیل نژاد حضور داشتند.
در این کتاب هر یک از مهارت های پنج گانه سواد رسانه ای به تفکیک مورد آنالیز قرار گرفته و ضمن ارائه مصداق هایی همه فهم از مهارت های یاد شده، کوشش شده است تا مخاطب به رعایت مهارت های سواد رسانه ای در زندگی روزمره ترغیب گردد.
همچنین، در ادامه، حوزه سواد رسانه ای از منظر آموزش، پژوهش و سیاستگذاری مورد نقد و آنالیز قرار گرفته و راهکارهایی عملیاتی در این حوزه ها ارائه شده است.
علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی https://fidibo.com/book/97933 مراجعه و یا در پایگاه اطلاع رسانی فیدیبو واژه سواد رسانه ای از الف تا را جست وجو نمایند.
اسامی پرفروش ترین کتاب های حوزه ارتباطات و رسانه بر اساس ارزیابی فیدیبو عبارتند از: رازهای پولسازی اینستاگرام اثر جِرِمی مک گیلورِی، همه دروغ می گویند اثر دیوید وویتز و ست استیونز، کتاب مهندسی اجتماعی؛ هنر هک کردن انسان ها اثر کریستوفر هدنگی، کتاب رسانه های جدید و سیاست اثر بری اکسفورد و ریچارد هاگینز و کتاب سواد رسانه ای از الف تا اثر محمدصادق افراسیابی.
یادآور می گردد، این کتاب در حال حاضر برای اشخاصی که برای اولین بار از فیدیبو خریداری می نمایند، با مبلغی نزدیک به رایگان (2500 تومان) از سوی انتشارات پشتیبان عرضه می گردد و نویسنده کتاب و رادیو گفت وگو تمام سود حاصل از فروش کتاب را به ناشر واگذار نموده اند که در عرضه کتاب راحت تر عمل کند.
منبع: خبرگزاری پانامجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری
باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین