سونی اکسپریا 10 مارک 3 لایت در ژاپن معرفی گردید

به گزارش مهسان بلاگ، سونی ساعاتی قبل مدل لایت اکسپریا 10 مارک 3 را معرفی کرد که از تاریخ 27 آگوست (5 شهریور) راهی بازار ژاپن می گردد. این گوشی بر خلاف مدل استاندارد از 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش بهره می برد که نصف ظرفیت این گوشی محسوب می گردد. بعلاوه از قابلیت رادیو FM پشتیبانی نمی کند و فقط دارای یک درگاه سیم کارت است ولی کاربران از سیم کارت الکترونیکی می توانند به اسم سیم کارت ثانویه استفاده نمایند.

سونی اکسپریا 10 مارک 3 لایت در ژاپن معرفی گردید

به غیر از این چند مورد، سونی اکسپریا 10 مارک 3 لایت تفاوتی با مدل استاندارد ندارد. هر دو گوشی دارای نمایشگر 6 اینچی، 6 گیگابایت رم، چیپست اسنپدراگون 690 و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی هستند و از اندروید 11 استفاده می نمایند. در پنل پشتی بار دیگر شاهد دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی و تله فوتو 8 مگاپیکسلی هستیم. در پنل جلویی هم دوربین 8 مگاپیکسلی برای ثبت عکس های سلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربران ژاپنی برای خرید این گوشی باید مبلغ 425 دلار بپردازند و برای مقایسه باید بگوییم که مدل استاندارد با قیمت 518 دلار راهی بازار اروپا شد. هنوز تعیین نیست که آیا مدل لایت این گوشی راهی بازارهای جهانی می گردد یا نه ولی با توجه به شواهد موجود به نظر می رسد در برترین حالت به طور محدود در بعضی بازارها عرضه خواهد شد.

منبع: GSM Arena

مجله ویراپارس: مجله ویراپارس | مجله تبلیغات و بازاریابی مدرن، طراحی و چاپ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 94082

به "سونی اکسپریا 10 مارک 3 لایت در ژاپن معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی اکسپریا 10 مارک 3 لایت در ژاپن معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید