شکست میرهاشم حسینی در نیمه نهایی گرندپری مسکو

به گزارش مهسان بلاگ، نماینده وزن 68- کیلوگرم ایران با شکست برابر حریف کره ای از راهیابی به فینال گرندپری مسکو، بازماند.

شکست میرهاشم حسینی در نیمه نهایی گرندپری مسکو

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های مرحله نهایی گرندپری تکواندو 2019 در مسکو به عنوان آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک به وسیله رنکینگ، میرهاشم حسینی نماینده وزن 68- کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره دنیا و طلای بازی های آسیایی در سومین مبارزه و در نیمه نهایی مقابل دای هون لی چهره عنوان دار تکواندوی دنیا و نفر اول رنکینگ از کره جنوبی به روی شیاپ چانگ رفت و در سرانجام در یک مبارزه سخت با نتیجه 23 بر 20 باخت و از رسیدن به فینال بازماند.

حسینی پیش از این در مبارزه نخست در 2 راند 16 بر 2 محمد کتبی از بلژیک را برد و در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی نیز برابر جواد آچاب دارنده مدال برنز دنیا 2019 از بلژیک به میدان رفت و در سرانجام با نتیجه قاطع 33 بر 15 فزونی رسید و راهی نیمه نهایی شد.

حسینی برای کسب مدال برنز فردا(شنبه) به روی تاتامی می رود.

پیش از این ارمین هادی پور در وزن 58- کیلوگرم که پیروز به کسب اولین سهمیه المپیک توکیو برای ایران شده است، راهی ملاقات رده بندی شد و برای کسب مدال برنز به میدان می رود.

سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم نیز دست به کار بزرگی زد و با شکست رادیک عیسی یف دارنده مدال طلای المپیک ریو از آذربایجان به فینال رسید. مردانی نیز با کسب مدال طلا پیروز به کسب سهمیه المپیک می گردد.

سروش احمدی دیگر نماینده ایران در وزن 68- کیلوگرم با شکست در دور نخست حذف شد.

این رقابت ها با حضور 16 نفر برتر رنکینگ در 4 وزن المپیکی مردان و زنان برگزار می گردد و در سرانجام 5 نفر برتر رنکینگ در هر وزن پیروز به کسب سهمیه المپیک 2020 خواهند شد.

رقابت های رده بندی و فینال فردا(شنبه) برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28700

به "شکست میرهاشم حسینی در نیمه نهایی گرندپری مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست میرهاشم حسینی در نیمه نهایی گرندپری مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید