ضدحال گردشگری در ورودی های اراک

به گزارش مهسان بلاگ، چشم انداز های نازیبای ورودی های اراک تصویری نه چندان خوش از این شهر را در فکر هر گردشگری تداعی می نماید.

ضدحال گردشگری در ورودی های اراک

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از اراک، قرار گرفتن شهر اراک در کریدور شمال جنوب کشور می تواند فرصتی برای جذب توریست و جذابیتی برای جذب مسافران باشد، اما چشم انداز های نازیبای ورودی های اراک تصویری نه چندان خوش از این شهر را در فکر هر توریستی تداعی می نماید.

پروژه های ناتمام و تلی از خاک در ورودی شهر نشان از سردرگمی مدیریت شهری دارد که کارنامه ای نازیبا را برای مدیران و مسئولا شهر رقم می زند.

از سمت غرب کشور و از راه های ارتباطی استان های لرستان و همدان، پروژه نیمه تمام پل سنجان چشمان مسافران خصوصا مسافرانی که مستمر از این راستا عبور می نمایند را آزار می دهد.

ورودی دیگر اراک از سمت خمین، قم و تهران میدان امام (ره) یا همان سه راهی خمین است، میدانی که تا چند ماه پیش بوستان خرمی بود که محلی را برای اسکان و استراحت بین راهی مسافران فراهم می کرد و در تابستان و زمستان جنب و جوش زندگی در خود داشت، اما فعلاً به تلی از خاک در ورودی شهر تبدیل شده است.

در امتداد راستا کمربندی شمالی اراک میدان امام حسین (ع) است که این میدان نیز جز چند خاکریز و تعدادی ماشین آلات که بیشتر جنبه نمادین دارند، جلوه ای از استقبال یا حداقل تحرکی برای شروع اجرای پروژه در خود نمی بیند.

ورودی اراک از سمت منطقه فراهان نیز با وجود اینکه عملیات عمرانی ندارد، اما باز جلوه ای برای استقبال ندارد و مجسمه امیرکبیر که نمادی از مفاخر و مشاهیر و هویت شهر و استان بود جای خود را صرفاً به چند پرچم شهرداری داده است.

انتظار به حق مردم از شورای ششم و شهردار نو اراک آن است که در خصوص لزوم اجرای این پروژه و هزینه و زمان اتمام آن ها شفاف سازی کند و علاوه بر آن جلوه ای برای ورودی شهر ایجاد کند که با سلامی گرم به استقبال میهمانانش برود.

انتهای پیغام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 101575

به "ضدحال گردشگری در ورودی های اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضدحال گردشگری در ورودی های اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید