طاهر در سمت ریاست دانشگاه شهید باهنر کرمان ابقا شد

به گزارش مهسان بلاگ، غلامی، وزیر علوم در حکمی، محمدعلی طاهر را به مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه شهید باهنر کرمان ابقا کرد.

طاهر در سمت ریاست دانشگاه شهید باهنر کرمان ابقا شد

به گزارشگروه دانشگاه خبرنگاران، غلامی، وزیر علوم در حکمی، محمدعلی طاهر را به مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه شهید باهنر کرمان ابقا کرد. در این حکم خطاب به دکتر طاهر آمده است:

ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده تان و به استناد تبصره 1 ماده 4 آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری به مدت چهار سال در سمت رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان ابقاء می شوید.

امیدوارم با سعی و اهتمام جناب عالی و بر اساس اهداف، سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره مندی از تجربه های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام های مؤثری بردارید.

انتظار می رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اعمال سیاست های مؤثر صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت تلاش و اهتمام خویش را به کار برید.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30611

به "طاهر در سمت ریاست دانشگاه شهید باهنر کرمان ابقا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهر در سمت ریاست دانشگاه شهید باهنر کرمان ابقا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید