عرضه انگشتر فشارسنج به بازار

به گزارش مهسان بلاگ، دیجیاتو نوشت: حلقه هوشمند Iris می تواند فشار خون و دمای بدن را در سطح پزشکی مقدار گیری کند و به ردیابی شرایط خواب یا ورزش شما بپردازد.

عرضه انگشتر فشارسنج به بازار

پروژه ای به نام حلقه هوشمند Iris که برای جذب سرمایه در کیک استارتر برپا شده است، دستگاهی را نشان می دهد که می تواند در سطح پزشکی به آنالیز فشار و اکسیژن خون بپردازد و حتی دمای بدن شما را تحت نظر بگیرد.

حلقه هوشمند Iris از یک سنسور PPG به همراه 6 حسگر تصویری و 18 ال ای دی استفاده می نماید. سازنده این دستگاه ادعا می نماید که محصولات رقیب به طور میانگین فقط 2 حسگر تصویری و 4 ال ای دی دارند. Iris قادر به مقدار گیری شاخصه های زیستی مختلفی ازجمله ضربان قلب، نوسان ضربان قلب (HRV) و سطح اکسیژن خون است. بعلاوه می توانید فعالیت های ورزشی، کیفیت خواب و سطح استرس خود را آنالیز کنید.

حلقه Iris فشار خون و دمای بدن را در سطح پزشکی مقدار گیری می نماید

این محصول یک اپلیکیشن همراه دارد که تمام این اطلاعات را در آن ارائه می نماید. سازنده این دستگاه مدعی است که حلقه Iris می تواند در سطح پزشکی دمای بدن و فشار خون را مقدار گیری کند. البته قابلیت مقدار گیری فشار خون از اواسط سال 2024 و با یاری یک آپدیت نرم افزاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

سازنده حلقه هوشمند Iris ادعا می نماید که محصول آن ها با پهنای 5 میلی متری و ضخامت 2.5 میلی متری ظریف ترین حلقه هوشمند بازار است. وزن این حلقه به 5 گرم می رسد و کیس شارژ بی سیمی برای آن توسعه داده شده است که می تواند این دستگاه را تا چهار بار شارژ کند.

از دیگر تفاوت های Iris با محصولات مشابه موجود در بازار می توان به دقت آن اشاره نمود. شرکت سازنده این دستگاه مدعی است که محصولات بزرگ تر به خاطر مقدار خود بیشتر روی انگشت حرکت می نمایند و به همین علت دقت کمتری دارند.

علاوه براین، حلقه هوشمند Iris قیمت پایین تری نسبت به محصولی مثل Oura Ring دارد که حدود 299 دلار است. در صفحه کیک استارتر این پروژه نوشته شده که قیمت اولیه این محصول برای رنگ مشکی حدود 146 دلار است. بااین حال، قیمت نسخه های طلایی و نقره ای آن به 165 دلار می رسد. قیمت نهایی خرده فروشی هم 199 دلار در نظر گرفته شده است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 اسفند 1401 بروزرسانی: 10 اسفند 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109280

به "عرضه انگشتر فشارسنج به بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه انگشتر فشارسنج به بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید