عضو هیأت علمی پژوهشگاه فضایی مدیرکل آموزش اپسکو شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، دکتر محمد ابراهیمی عضو هیأت علمی پژوهشگاه فضایی ایران به اسم مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی سازمان همکاری های فضایی آسیا- اقیانوسیه (اپسکو) انتخاب شد.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه فضایی مدیرکل آموزش اپسکو شد

وی از سال 1394 به اسم مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی با سازمان اپسکو همکاری داشته و با توجه به شایستگی ها و عملکرد مطلوب وی، برای سه سال دیگر هم در این سمت ابقاء شد.

محمد ابراهیمی عضو هیأت علمی پژوهشگاه فضایی ایران است و سابقه ریاست پژوهشکده سامانه های فضانوردی، مدیریت مرکز طراحی سامانه های فضایی پژوهشگاه فضایی ایران و مدیریت در پژوهشگاه هوافضا را در کارنامه دارد.

سازمان همکاری های فضایی آسیا- اقیانوسیه نهادی بین المللی و غیرانتفاعی است که به منظور توسعه همکاری های مرتبط با صنعت فضایی در منطقه آسیا و اقیانوسیه تأسیس شده است.

در حوزه تحصیلات تکمیلی، این سازمان بورس هایی در مقاطع تحصیلات تکمیلی به داوطلبان کشورهای عضو اعطا می کند و در برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت حضوری و از راه دور فعالیت گسترده ای دارد.

فرصت های یادگیری به وسیله مدارس تابستانی و مسابقات فضایی هم از دیگر امکانات و بسترهای آموزشی فراهم شده به وسیله اپسکو است.

اپسکو توجه ویژه ای هم به حوزه آموزش عملی دارد و با اجرای پروژه ماهواره های کوچک دانشجویی، فرصت بسیار مناسبی را برای یادگیری کامل فرآیند ساخت و پرتاب ماهواره فراهم نموده است.

پژوهشگاه فضایی اظهار امیدواری کرد که با استمرار حضور مؤثر متخصصان کشورمان در پست های کلیدی چنین سازمان هایی، شاهد ارتقای بیش از پیش صندلی کشور در صنعت فضایی باشیم.

sahandblog.ir: سهندبلاگ: سیستم مدیریت محتوای سهند

salmandiar.ir: دیار سلمان | مجله گردشگری و مسافرتی دیار سلمان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 91842

به "عضو هیأت علمی پژوهشگاه فضایی مدیرکل آموزش اپسکو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو هیأت علمی پژوهشگاه فضایی مدیرکل آموزش اپسکو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید