عمده غیاثی: تیم ما نوسان زیادی دارد، امیدوارم تا خاتمه لیگ دوام بیاوریم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: انجام 2 مسابقه در هفته، کار سختی است و برنامه ریزی ویژه ای می طلبد.

عمده غیاثی: تیم ما نوسان زیادی دارد، امیدوارم تا خاتمه لیگ دوام بیاوریم

به گزارش خبرنگاران، محمد عمده غیاثی، سرمربی والیبال شهرداری ورامین در خصوص پیروزی 3 بر 2 شاگردانش مقابل پیکان در هفته دوم لیگ برتر والیبال گفت: ما در ابتدای فصل هستیم و چیزی قابل پیش بینی نیست. پیکان یکی از تیم های ریشه دار لیگ است و همواره حریفی سرسخت به حساب می آید.

سرمربی والیبال شهرداری ورامین ادامه داد: تیم ما نوسان زیادی دارد که در ابتدای فصل طبیعی است. خدا را شکر می کنم که برنده شدیم و امیدوارم در ادامه بتوانیم این نوسان را کنترل کنیم.

غیاثی گفت: ما در این بازی با ضعف دریافت روبرو بودیم که حمله ما را تحت تاثیر قرار داده بود. خوشبختانه با تغییراتی که انجام دادیم توانستیم برنده این بازی شویم.

وی در سرانجام در خصوص برگزاری 2 بازی در هفته توضیح داد: انجام 2 مسابقه در هفته، کار سختی است و برنامه ریزی ویژه ای می طلبد. امیدوارم بتوانیم تا اسفند ماه و سرانجام لیگ دوام بیاوریم.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 25058

به "عمده غیاثی: تیم ما نوسان زیادی دارد، امیدوارم تا خاتمه لیگ دوام بیاوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمده غیاثی: تیم ما نوسان زیادی دارد، امیدوارم تا خاتمه لیگ دوام بیاوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید