قوچان نژاد: زخم خورده بازی با سایپا بودیم، فعلا به دبیری فدراسیون والیبال فکر نمی کنم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم والیبال پیغام مشهد گفت: با پیروزی در بازی با پیکان انتقام حق خورده شده در بازی رفت را گرفتیم.

قوچان نژاد: زخم خورده بازی با سایپا بودیم، فعلا به دبیری فدراسیون والیبال فکر نمی کنم

به گزارش خبرنگاران، جبار قوچان نژاد سرمربی تیم والیبال پیغام مشهد پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل پیکان تهران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال، درخصوص این بازی شرح داد: خدا را شکر می کنم چون به این برد خیلی احتیاج داشتیم و زخم خورده بازی گذشته مقابل سایپا بودیم به دلیل اینک در آن بازی هم با برنامه بودیم و حق ما باخت نبود اما متاسفانه نتیجه ای که مد نظر ما بود کسب نشد.

او اضافه کرد: امروز هم به دنبال برد پیکان بودیم و هم میخواستیم حقی که از ما در بازی رفت خورده شده بود را زنده کنیم چون ما در دور رفت هم باید سه بر یک پیروز بازی میشدیم. امروز کاملا با انرژی بودیم چون از بازیکنانمان خواسته بودیم خیلی با قدرت بازی نموده و وقتی جلو هستند شخصیت خود را حفظ نمایند. امروز در سرویس ها خیلی دقیق برنامه ریزی نموده بودیم و دفاع روی تور ما هم فوق العاده ظاهر شد، این را به دلیل پیروزی در این بازی نمی گویم و واقعا در این زمینه عالی بودیم. می خواستیم با پیروزی سه بر صفر در این دیدار انرژی تیم را برای بازی هفته بعد حفظ کنیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

سرمربی تیم والیبال پیغام مشهد در پاسخ به این سوال که چه عاملی باعث شد اختلاف امتیاز در دو ست دوم و سوم بازی زیاد گردد، گفت: دلیل این موضوع را می توان فشار زیادی دانست که در دو ست اول به تیم پیکان وارد کردیم. همچنین در ست سوم از بازیکنان خود خواستیم مانند تیمی بازی نمایند که دو ست عقب هستند نه اینکه مانند بازی سایپا تیم دوم حریف (بازیکنان تعویضی) را دست کم بگیرند. خوشبختانه بازیکنان ما نیز این موضوع را فهمیده و با ظرفیت و شخصیت بالایی که دارند در زمین بازی این موضوع را پیاده کردند.

او در مورد اعتراضات به ویدیوچک بازی نیز گفت: ما از داور خواستیم که یک صحنه را با ویدیوچک بازبینی کند اما آقای درخشنده به ما گفتند که آن ها را در بحث ویدیوچک یاری کنیم! من این موضوع را متوجه نمی شوم چون ویدیو چک برای یاری به تیم ها است نه یاری به داوران. می گفتند چون پنج ثانیه از صحنه گذشته است نمی توان بازبینی کرد در حالی که روز گذشته یک دقیقه از صحنه گذشته بود و آن را به عقب برگرداندند!

جبار قوچان نژاد در انتها، درمورد بحث دبیری او برای فدراسیون والیبال، گفت: این را صادقانه می گویم که فعلا به چیزی جز تیم پیغام فکر نمی کنم و به مسئولان، مردم و تیم پیغام مشهد متعهد هستم، اگر هم بحثی باشد فعلا مسئله مهم برای من موفقیت در لیگ است چون 5 ماه است که با این تیم کوشش می کنیم.

به گزارش خبرنگاران، محمد ترکاشوند سرمربی تیم والیبال پیکان تهران نیز پس از شکست شاگردانش مقابل پیغام مشهد در جمع خبرنگاران حاضر نشد.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5378

به "قوچان نژاد: زخم خورده بازی با سایپا بودیم، فعلا به دبیری فدراسیون والیبال فکر نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوچان نژاد: زخم خورده بازی با سایپا بودیم، فعلا به دبیری فدراسیون والیبال فکر نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید