فارس، فرصتی برای تقویت روابط ایران و عمان در حوزه گردشگری

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی فارس از برگزاری اولین تور آشناسازی شش روزه با حضور 17 نفر از فعالان حوزه گردشگری در حوزه آژانس های هواپیمایی و رسانه کشور عمان در استان فارس اطلاع داد.

فارس، فرصتی برای تقویت روابط ایران و عمان در حوزه گردشگری

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی این استان، دیروز یکشنبه 7 مرداد با اعلام خبر فوق گفت: 5 ماه پیش، وزیر گردشگری عمان با هدف بازدید از زیرساخت های گردشگری و ظرفیت های غنی تاریخی، طبیعی، فرهنگی، ادبی و سلامت به شیراز سفر کرد.

او گفت: در آن سفر سعی شد با بهره مندی حداکثری از سفر اجرا شده، گامهای اجرایی موثر در جهت تقویت و توسعه روابط گردشگری استان فارس و کشور عمان برداشته گردد.

این مقام مسئول اضافه نمود: وزیر گردشگری عمان در سفر اسفند ماه سال گذشته خود از پروژه های مرمتی و جاذبه های مهم تاریخی شیراز، بیمارستانهای دارای واحد بین المل (IPD) بازدید و در نشستی تخصصی با فعالان حوزه گردشگری و روسای صنوف شرکت کرد.

امیری در ادامه این خبر به برگزاری نشست تخصصی ماه گذشته این اداره کل با تعدادی از صاحب نظران گردشگری استان در حوزه دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری استان و آنالیز راهکارهای تخصصی نیز اشاره نمود و اضافه نمود: تورآشناسازی 6 روزه 17 نفر از فعالان حوزه گردشگری در حوزه آژانس های هواپیمایی عمان و رسانه این کشور از نتایج تعامل و همکاری بخش دولتی و خصوصی در این نشست است و به منظور بازاریابی و تبلیغ خدمات گردشگری استان برگزار می گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی فارس در مورد جزئیات سفر این گروه نیزتصریح کرد: این تور با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، جامعه هتلداران استان، مجموعه توریستی- تفریحی بین المللی پولاد کف، هتل پولاد کف و شرکت هواپیمایی سلام ایرعمان اجرایی شده است و با برنامه ریزی های اجرا شده، بازدید از جاذبه های شاخص به ویژه در حوزه طبیعی و توریسم درمانی- معرفی توانمندی های صنایع دستی استان فارس، حضور درنشست تخصصی با فعالان گردشگری استان و شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در دستور کار این گروه است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 مرداد 1398 بروزرسانی: 12 شهریور 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12286

به "فارس، فرصتی برای تقویت روابط ایران و عمان در حوزه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس، فرصتی برای تقویت روابط ایران و عمان در حوزه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید