فرمانده ستاد مقابله با کرونا مهمان به خانه بر می گردیم می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، برنامه به خانه بر می گردیم سه شنبه 30 اردیبهشت میزبان دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا خواهد بود تا درباره تاثیر کرونا در کاهش جمعیت و همچنین شرایط کنونی کرونا در تهران توضیحاتی ارائه کند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا مهمان به خانه بر می گردیم می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، دکتر زالی با حضور در استودیوی برنامه به خانه بر می گردیم در هفته جمعیت درباره تاثیرات مخرب اپیدمی بروز نموده با کاهش تولد در کشور سخن گفته و در عین حال درباره آخرین فرایند کنترل و درمان کرونا و باور های غلطی که هنوز رایج است، توضیحاتی را برای مخاطبان ارائه می نماید.

همچنین در بخش آخر صحبت مجریان برنامه با دکتر زالی سوالاتی درباره چرایی اعلام نام قرص ها و یا دارو های ضد کرونایی از زبان مدیران وزارت بهداشت تبادل نظر خواهد شد.

این برنامه سه شنبه با اجرای قاسم بی احتیاج و ژیلا امیرشاهی ساعت 17 بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

برنامه به خانه بر می گردیم کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما است که هر روز هفته بر روی آنتن می رود و این برنامه پرمخاطب ترین برنامه خانواده محور سیماست.

شایان ذکر است برنامه به خانه بر می گردیم در هفته ملی جمعیت، موضوعات پزشکی و کارشناسی خود را به این موضوع اختصاص داده و با پخش فیلم و مستند های کوتاه به موضوعات مرتبط با جمعیت و فرزند آوری از جمله جمعیت و اهمیت پنجره جمعیتی در ایران که از چالش های جدی کشور و نظام است، ارائه الگو و مدل های سبک زندگی در داشتن خانواده با جمعیت، سلامت مادر و مراقبت های در دوران بارداری و باروری و ناباروری و ... می پردازد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 خرداد 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 46015

به "فرمانده ستاد مقابله با کرونا مهمان به خانه بر می گردیم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده ستاد مقابله با کرونا مهمان به خانه بر می گردیم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید