فروش ناامید کننده گوشی های سونی در سه ماه گذشته

به گزارش مهسان بلاگ، سونی با وجود معرفی پرچمداران جدید خود در سال گذشته بازهم فروشی ناامید کننده را تجربه نموده است.

فروش ناامید کننده گوشی های سونی در سه ماه گذشته

به گزارش خبرنگار ، سونی در ابتدای سال 2019 میلادی فروش بیش از 5 میلیون دستگاه از گوشی های هوشمند خود را پیش بینی نموده بود، ولی با گذشت چند ماه و فروش کم پرچمداران و تلفن های همراه مختلف این شرکت، سونی پیش بینی خود را کاهش داد و برای فروش 4 میلیون دستگاه برنامه ریزی کرد. حالا بار دیگر این شرکت ژاپنی میخواهد برنامه ریزی های آینده خود را تغییر دهد.

انتشار تصویر طراحی خاص کنسول پلی استیشن 5

علی رغم موفقیت های خیره نماینده سونی در زمان عرضه گوشی های هوشمند گذشته خود، ولی این شرکت با وجود معرفی تلفن همراه xperia1 در نیمه اول سال 2019 نتواست صندلی مناسبی را در جلب نظر مشتریان و فروش پرچمدار خود بدست آورد و در مقایسه با شرکت هایی مثل سامسونگ، اپل و هوآوی فروش بسیار ضعیف تر داشته است. سونی در سه ماه گذشته تنها 600 هزار دستگاه از محصولات خود را به فروش رسانده است.

سونی در کوشش برای فروش بیشتر گوشی های هوشمند خود

فروش ناامید نماینده گوشی های سونی به ویژه تلفن همراه xperia 1 نشان می دهد مدیران این شرکت باید به سرعت تصمیماتی جدید را اتخاذ نموده و دستگاه هایی با توانایی رقابت با پرچمداران دیگر نام های مطرح تلفن همراه را فراوری نمایند. در حال حاضر سونی باید برای دستیابی به حداقل سود مورد نظر خود تا پیش از سرانجام سال 2019 میلادی حدود 2 میلیون دستگاه تلفن همراه را به فروش برساند.

هرچند سونی زمان زیادی برای فروشی گوشی Xperia 1 و دیگر تلفن های همراه خود ندارد و با توجه به شرایط بازار های جهانی ممکن است این شرکت ژاپنی در بازه زمانی کوتاه به موفقیت دست یابد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 24763

به "فروش ناامید کننده گوشی های سونی در سه ماه گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش ناامید کننده گوشی های سونی در سه ماه گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید