فهرست نوآورترین دانشگاه های سال 2019 منتشر شد

به گزارش مهسان بلاگ، رویترز رتبه بندی نوآورترین دانشگاه های دنیا در سال 2019 را منتشر کرد.

فهرست نوآورترین دانشگاه های سال 2019 منتشر شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، رویترز رتبه بندی نوآورترین دانشگاه های دنیا را برای سال 2019 معرفی کرد. در این فهرست مؤسسات آموزشی که در پیشرفت علوم، ابداع فناوری های جدید، قدرت در بازار ها و معرفی صنایع جدید به بهترین وجه، پیش رو بوده اند معرفی شده اند.

شاخص جریان مداوم نوآوری در دانشگاه و صنعت بخش خصوصی یک معیار کلیدی برای رتبه بندی دانشگاه های نوآورانه دنیا است که با همکاری موسسه Clarivate Analytics انجام می گیرد. همچنین داده های اختصاصی و تجزیه و تحلیل از جمله ثبت اختراعات و استنادات به مقاله ها نیز به وسیله این همکاری جمع آوری شده اند.

سه دانشگاه استنفورد، انستیتو فناوری ماساچوست MIT و دانشگاه هاروارد به ترتیب در رتبه های اول تا سوم قرار دارند که به مدت 5 سال این رتبه را حفظ نموده اند.

بالاترین رتبه دانشگاه در خارج از ایالات متحده آمریکا به دانشگاه کیولوون (KU Leuven) بلژیک در رده هفتم اختصاص دارد که نزدیک به 600 سال است که یکی از بزرگترین سازمان های تحقیق و توسعه مستقل در دنیا را حفظ نموده است.

بالاترین رتبه برای دانشگاه های آسیا نیز به دانشگاه علوم و فناوری کره جنوبی Pohang با رتبه دوازدهم اختصاص دارد. از میان 100 دانشگاه نوآور دنیا در رتبه بندی 2019 رویترز، آمریکا با 46 دانشگاه در صدر قرار گرفته است.

آلمان با 9 دانشگاه دومین کشور این رتبه بندی است و فرانسه با 8 دانشگاه به رده سوم صعود نموده است. ژاپن، کره جنوبی و انگلیس هر کدام دارای 6 دانشگاه هستند. چین دارای 4 دانشگاه، هلند و سوئیس دارای 3 دانشگاه، بلژیک، کانادا، رژیم اشغالگر قدس و سنگاپور دارای 2 دانشگاه و دانمارک دارای یک دانشگاه در میان 100 دانشگاه برتر هستند.

هیچ دانشگاهی از آفریقا، آمریکای جنوبی و اقیانوسیه در میان 100 دانشگاه برتر قرار ندارد.

فهرست 20 دانشگاه برتر رتبه بندی 2019 رویترز

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 24410

به "فهرست نوآورترین دانشگاه های سال 2019 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست نوآورترین دانشگاه های سال 2019 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید