فوتبال دنیا، انریکه: انتظار درخشش کرواسی در جام دنیای را داشتم، اثری از خستگی در بازیکنانم نمی بینم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم ملی اسپانیا بازی با نایب قهرمان جهان را فرصتی برای نشان دادن قدرت تیمش دانست.

فوتبال دنیا، انریکه: انتظار درخشش کرواسی در جام دنیای را داشتم، اثری از خستگی در بازیکنانم نمی بینم

به گزارش خبرنگاران، لوئیس انریکه، بازی تیم ملی اسپانیا مقابل کرواسی در چارچوب لیگ ملت های اروپا را یک محک جدی و سخت برای لاروخادانست.

سرمربی تیم ملی اسپانیا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: رویاپردازی تیم و طرفداران را دوست دارم. می خواهیم طرفداران را خوشحال کنیم و اگر طرفداران، مردم یک کشور باشند، چه بهتر! از غرور فاصله زیادی داریم. حرفه ای هستیم و می دانیم برای این بازی باید به بهترین نحو آماده باشیم؛ آن هم پس از یک سفر طولانی و خسته نماینده. اصلا اثری از خستگی در بازیکنان نمی بینم. اگرچه استراحت کمتری نسبت به کرواسی داشتیم اما امیدوارم بازی فوق العاده ای انجام بدهیم.

وی در ادامه اضافه کرد: یک محک جدی و سخت مقابل نایب قهرمان جهان در پیش داریم. اگر بخواهم از کرواسی حرف بزنم، درباره راکیتیچ و مودریچ حرف خواهم زد. اگر باید درباره بهترین بازیکن جهان صحبت کنم، حرف هایم را به مسی اختصاص خواهم داد. شخصا انتظار چنین عملکرد خوبی را از کرواسی در جام جهانی داشتم. آنها بازیکنان فوق العاده زیادی دارند. نقطه قوت اصلی رقیب ما دفاع و حمله تیمی است. کروات ها بازیکنانی به شدت فداکار دارند و به خصوص پس از از دست دادن توپ، خیلی خوب دفاع می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آذر 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1275

به "فوتبال دنیا، انریکه: انتظار درخشش کرواسی در جام دنیای را داشتم، اثری از خستگی در بازیکنانم نمی بینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، انریکه: انتظار درخشش کرواسی در جام دنیای را داشتم، اثری از خستگی در بازیکنانم نمی بینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید