قانون پنج تعویض در هر بازی برای فصل جدید سری آ

به گزارش مهسان بلاگ، فدراسیون فوتبال ایتالیا تایید کرد قانون پنج تعویض در هر بازی در فصل 21-2020 نیز پابرجا خواهد بود.

قانون پنج تعویض در هر بازی برای فصل جدید سری آ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پس از اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شد مسابقات فوتبال در اروپا با تعویق تقریباً سه ماهه روبرو گردد، قانونی وضع شد مبنی بر اینکه تیم ها با توجه به انجام بازی هر سه روز یک بار و در فصل تابستان می توانند در هر مسابقه به جای 3 تعویض، 5 مرتبه این کار را انجام دهند؛ تصمیمی که به دلیل جلوگیری از آسیب دیدگی و خستگی بیش از حد بازیکنان اتخاذ شد.

به دلیل اینکه شرایط به اوضاع قبل از کرونا بازنگشته، فیفا به کشورهای اروپایی اجازه داد که در لیگ هایشان همچنان قانون پنج تعویض را به کار بگیرند. حالا و در همین رابطه رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا نیز تایید کرد که در فصل 21-2020 نیز قانون پنج تعویض در هر ملاقات پابرجا باقی خواهد ماند و تیم ها می توانند از آن استفاده نمایند.

گابریل گراوینا در این باره گفت: سازمان لیگ ایتالیا درخواست ادامه قانون پنج تعویض در هر مسابقه را ارائه داده است بنابراین من می توانم امروز بگویم که از همان ابتدای مسابقات تیم ها می توانند در هر بازی 5 تعویض داشته باشند. تا به امروز فقط لیگ برتر انگلیس بوده که این قانون را رد نموده و اعلام داشته که در فصل جدید رقابت های لیگ این کشور همان سه تعویض در هر بازی قابل انجام خواهد بود.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 60971

به "قانون پنج تعویض در هر بازی برای فصل جدید سری آ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون پنج تعویض در هر بازی برای فصل جدید سری آ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید