قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا - منطقه شرق؛ ویسل کوبه - سوون سامسونگ، اولسان - بیجینگ

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- قرعه کشی مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 برگزار گردید.

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا - منطقه شرق؛ ویسل کوبه - سوون سامسونگ، اولسان - بیجینگ

به گزارش خبرنگاران، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا منطق شرق در استادیوم بنیاد قطر برگزار گردید. قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم بنیاد قطر برگزار گردید و نتیجه این قرعه کشی به توضیح زیر است:

اولسان هیوندای کره جنوبی - بیجینگ چین

ویسل کوبه ژاپن - سوون سامسونگ کره جنوبی

فینال این رقابت ها روی 29 آذر برگزار می گردد و یک پای فینال پرسپولیس از ایران است.

یک روز پس از حذف نماینده ژاپن و چین، قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در سالن کنفرانس استادیوم اجوکیشن سیتی به انجام رسید و مقرر که تیم های اولسان هیوندای با بیجینگ گوآن و ویسل کوبه با سوون سامسونگ در مرحله یک چهارم نهایی بایکدیگر روبرو شوند. در قرعه کشی ابتدا نام تیم اولسان بیرون آمد و سپس حریفش بیجینگ چین انتخاب شد تا تعیین گردد این دو تیم نخستین بازی این مرحله را قرار است در استادیوم اجوکیشن برگزار نمایند. بازی دوم هم که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، همان روز بین دو تیم سوون سامسونگ و ویتسل کوبه به انجام می رسد. کشور کره جنوبی باتوجه به پیروزی اولسان هیوندای و سوون سامسونگ، بیشترین تعداد نماینده را در این مرحله دارد. نکته جالب این که تیم های پرستاره چینی نظیر گوانجو اورگراند و شانگهای چین پیش از این مرحله حذف شدند.

اکنون پرستاره ترین تیم حاضر در منطقه شرق ویسل کوبه است که با حضور آندرس اینیستا و توماس فرمالن حریفی جدی به حساب می آید. نکته جالب این که ویسل برای نخستین بار به لیگ قهرمانان آسیا آمده و حالا امیدوار است که تا فینال نیز پیش برود. پس از این، بازی مرحله نیمه نهایی روز 23 آذر برگزار می گردد و سپس پرسپولیس به همراه نماینده شرق آسیا شش روز استراحت خواهند داشت و بعد روز 29 آذر در استادیوم الجنوب بازی نهایی را برگزار می نمایند.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 70628

به "قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا - منطقه شرق؛ ویسل کوبه - سوون سامسونگ، اولسان - بیجینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا - منطقه شرق؛ ویسل کوبه - سوون سامسونگ، اولسان - بیجینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید