لغو انتخابی المپیک اسلالوم در قاره آمریکا و تعویق سه مسابقه

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی فدراسیون جهانی کانوئینگ، پس از آنالیز های محلی در رابطه با شیوع ویروس کرونا، مسابقات کسب سهمیه المپیک کانو اسلالوم که قرار بود از 9 اردیبهشت در برزیل برگزار گردد را لغو کرد. پس از لغو این مسابقات، فدراسیون جهانی کانوئینگ برای تخصیص سهمیه های باقی مانده المپیک برای منطقه پان آمریکن با کمیته بین المللی المپیک وارد بحث و گفت وگو شده است.

لغو انتخابی المپیک اسلالوم در قاره آمریکا و تعویق سه مسابقه

دبیرکل فدراسیون دنیای با اشاره به لغو این مسابقات گفت: پس از آنالیز و مشورت با دست اندرکاران اسلالوم در منطقه پان آمریکن بهترین ها را برای المپیک انتخاب خواهیم کرد.

سیمون تولسون ادامه داد: دست اندرکاران برگزاری مسابقات بسیار برای برگزاری این رقابت ها کوشش کردند اما متأسفانه شرایط کرونا در برزیل دعوت از ورزشکاران و مسئولان به ریو را برای مسابقات غیرممکن می نماید.

ICF همچنین به دلیل عدم اطمینان ویروس کرونا مجبور شده است سه رویداد در اروپا را به تعویق بیندازد. مسابقات قهرمانی دنیا استندآپ پدلینگ در مجارستان، قهرمانی زیر 23 سال و جوانان کانو اسپرینت در پرتغال و کاپ دنیای آب های خروشان در فرانسه نیز تا اواخر سال 2021 به تأخیر افتاده است.

دبیرکل ICF تاکید نموده اگرچه ممکن است این لغو و تاخیرها باعث ناراحتی بسیاری از افراد گردد اما سلامتی و ایمنی ورزشکاران باید در اولویت قرار بگیرد.

او ادامه داد: هیچکس دوست ندارد برنامه ها را تغییر دهد اما مطمئن هستیم که همه بحرانی که در حال حاضر دنیا با آن رو به روست را درک خواهند کرد. در بسیاری از مناطق دنیا ورزشکاران هنوز قادر به مسافرت و حتی تمرین نیستند. ما تصمیم گرفتیم مسابقات را به زمانی موکول کنیم که بتوانیم مسابقات را به شکلی ایمن تر و عادلانه تر برگزار کنیم.

بر اساس اعلام فدراسیون دنیای کانوئینگ مسابقات قهرمانی دنیا استندآپ پدلینگ 18 تا 21 شهریور در بالاتونفرود مجارستان، مسابقات قهرمانی دنیا زیر 23 سال و جوانان کانواسپرینت 12 تا 15 شهریور در مونتمور ولو پرتغال و کاپ دنیای اسلالوم 9 تا 11 مهر در ترینیاک فرانسه برگزار خواهد شد.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 81510

به "لغو انتخابی المپیک اسلالوم در قاره آمریکا و تعویق سه مسابقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو انتخابی المپیک اسلالوم در قاره آمریکا و تعویق سه مسابقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید