لمانیس: همه بازیکنان تیم ملی استرالیا منتظر بازی با ایران هستند

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم ملی بسکتبال استرالیا گفت: بازیکنان تیم ملی ایران، چالش های بی نظیری از خود ارائه می نمایند که برای انتخاب ملی پوشان استرالیا برای مقابله با ایران در ذهن ما باقی مانده است.

لمانیس: همه بازیکنان تیم ملی استرالیا منتظر بازی با ایران هستند

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی بسکتبال ایران در روز نهم آذر ماه و از مسابقات انتخابی جام جهانی 2019 چین به مصاف تیم ملی استرالیا می رود. سایت فدراسیون جهانی بسکتبال، فیبا از این بازی به عنوان یکی از مهمترین دیدارهای تیم ملی استرالیا که در واقع تکرار فینال کاپ آسیا در سال 2017 است، یاد می نماید. فینال کاپ آسیا با نتیجه 79 بر 56 به سود استرالیا تمام شد.

آندری لمانیس، سرمربی 49 ساله تیم ملی استرالیا در مورد رویارویی با ایران گفت: من می دانم که همه بازیکنان تیم ملی استرالیا منتظر بازی با ایران هستند. ما رقابت سختی با این تیم در فینال کاپ آسیا داشتیم. آنها چالش های بی نظیری از خود ارائه می نمایند که برای انتخاب ملی پوشان استرالیا برای مقابله با ایران در ذهن ما باقی مانده است.

حریف بعدی تیم ملی استرالیا، تیم قطر است که برای زنده نگه داشتن امیدهای خود کوشش می نماید. استرالیا برای صعود به جام جهانی 2019 به تنها یک پیروزی دیگر احتیاج دارد. هر دو مسابقه تیم ملی استرالیا برابر ایران و قطر در سالن مارگارت کورت آره نا شهر ملبورن برگزار می گردد که گنجایش 7500 تماشاگر را دارد. این مجموعه ورزشی چند منظوره در سال 1987 با هزینه 180 میلیون دلار ساخته شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2387

به "لمانیس: همه بازیکنان تیم ملی استرالیا منتظر بازی با ایران هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمانیس: همه بازیکنان تیم ملی استرالیا منتظر بازی با ایران هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید