لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، مدال برنز از دست علیپور افتاد

به گزارش مهسان بلاگ، رزیتا علیپور نماینده کاراته بانوان ایران با شکست در ملاقات رده بندی لیگ جهانی کاراته وان لیسبون به مدال برنز نرسید.

لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، مدال برنز از دست علیپور افتاد

به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ دنیای کاراته وان پرتغال از روز جمعه- 10 اردیبهشت ماه با حضور 769 کاراته کا از 87 کشور دنیا در لیسبون شروع شد.

امروز(یکشنبه-12 اردیبهشت ماه) و در روز خاتمهی مسابقات، رزیتا علیپور در ملاقات رده بندی به مصاف مروه کوبان از ترکیه رفت و در حالی که با نتیجه 2 بر صفر از حریف خود پیش بود، این مبارزه را 3 بر 2 واگذار کرد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

علیپور برای حضور در ملاقات رده بندی روز گذشته پس از استراحت در دور نخست، با نتیجه 2 بر یک از سد دیانا شوستاک از اوکراین گذشت.

نماینده کاراته بانوان ایران در دور سوم نیز مقابل لیما استفانی از برزیل به فزونی سه بر صفر رسید، اما در دور چهارم مقابل جیانا لطفی دارنده دو مدال طلا ویک برنز دنیا از مصر سه بر صفر بازنده شد.

با صعود کاراته کا مصری به ملاقات نهایی، علیپور در جدول شانس مجدد به مصاف بیتسام سادینی از مراکش رفت و با پیرزوی سه بر صفر به ملاقات رده بندی راه یافت.

در رقابت های امروز، سارا بهمنیار با شکست در ملاقات رده بندی از دستیابی به مدال برنز بازماند.در سایر مسابقات و تا ساعاتی دیگر، حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده در ملاقات رده بندی و بهمن عسگری و ذبیح الله پورشیب در ملاقات نهایی به میدان خواهند رفت.

رقابت های لیگ دنیای کاراته وان لیسبون آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو به وسیله رنکینگ فدراسیون دنیای است و امروز با برگزار ملاقاتهای رده بندی و نهایی اوازن مختلف به خاتمه می رسد.

vetworld.ir: مجله دامپزشکی | مجله خبری دانشجویان دامپزشکی

virapars.ir: مجله ویراپارس | مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 85221

به "لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، مدال برنز از دست علیپور افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، مدال برنز از دست علیپور افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید