محمدی طلایی شد و مدالش را به شهید حججی تقدیم کرد

به گزارش مهسان بلاگ، نماینده وزن 87- کیلوگرم کشورمان با 3 پیروزی متوالی توانست بر سکوی قهرمانی جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا بایستد.

محمدی طلایی شد و مدالش را به شهید حججی تقدیم کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا (G2) در رده سنی جوانان و بزرگسالان از صبح امروز (شنبه) در سالن یونیورسال تاشکند با رقابت های اوزان 80-، 87- و 87+ کیلوگرم گروه مردان و اوزان 46-، 49-، 53-، 57-، 67-، 73- و 73+ کیلوگرم گروه زنان شروع شد و فردا (یکشنبه) به انتها می رسد.

احمد محمدی تکواندوکار وزن هفتم کشورمان در نخستین گام با سردار اناجایلیجو از ترکمنستان مبارزه کرد و با نتیجه 23 بر یک پیروز شد. او در دومین مبارزه به مصاف آمبت شکیوف قزاق رفت و 17 بر یک به فزونی رسید.

هوگوپوش وزن هفتمی کشورمان در فینال این رقابت ها مقابل جینتائو لیو از چین دارنده مدال برنز المیپک نوجوانان 2014 رفت و با شکست (13 بر 6) این هوگوپوش توانست سکوی قهرمانی این دوره از رقابت ها را به نام خود ثبت کند. راهنمایی این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

احمد محمدی نماینده وزن 87- کیلوگرم کشورمان که با 3 پیروزی متوالی توانست بر سکوی قهرمانی جام ریاست فدراسیون جهانی آسیا بایستد، مدال طلای خود را به شهید مدافع حرم حججی تقدیم کرد.

محمدی پس از اهدای مدال طلای خود گفت: مدالم را تقدیم می کنم به مردی که نمادی است از جوانمردی، غرور و ظلم ستیزی ایران و ایرانی؛ شهید محسن حججی که سربلندی و اقتدار کشورم مدیون خون های قهرمانان ماندگاری همچون اوست.

مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا G2 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد.

anti6.ir: آخرین خبر | اخبار و مقالات روز دنیا را اینجا بخوانید

aradbld.ir: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 35464

به "محمدی طلایی شد و مدالش را به شهید حججی تقدیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی طلایی شد و مدالش را به شهید حججی تقدیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید