مراکز خرید بانکوک

به گزارش مهسان بلاگ، خرید کردن در بانکوک یکی از کارهای لذت بخش برای مسافران است . این شهر پر است از مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی که هر کسی را راضی نگه میدارد . مراکز خرید بانکوک در حد بهترین مراکز خرید دنیا هستند . ساعتنها بدون احساس خستگی در بازارهای بانکوک بچرخید و از خرید لذت ببرید . البته در صورتی هم که خسته شدید ، می توایند به رستوران های مراکز خرید بروید و خستگی در کنید . در ادامه با بهترین مراکز خرید در بانکوک آشنا خواهید شد .

مراکز خرید بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

معرفی مراکز خرید بانکوک

بانکوک شهری است که می توانید هر آنچه را که لازم دارید ، تهیه کنید . تنوع در بازارهای بانکوک حرف اول را می زند . در این مراکز خرید انواع فروشگاه های برند جهانی ، فروشگاه های کتاب ، لوازم جانبی و انواع لوازم لوکس را خواهید دید . در فصل های خلوت هم اگر گذرتان به بانکوک بیفتد می توانید تخفیفات خوبی به دست بیاورید . البته این زمان ها هوا گرم است و پیشنهاد می کنیم وقتتان را در مراکز خرید که هوای مطبوع دارند ، بگذرانید .

از جدیدترین مراکز خرید در بانکوک می توان مرکز پلازا راما 9 و ترمینال 21 اشاره نمود . مرکز خرید Gaysorn ، انتخاب خوبی برای خرید وسایل الکترونیکی است . MBK مخصوص موبایل و لوازم جانبی است . اگر هم قصد خرید لباس کودک ، لباس های ارزان و انواع پوشاک هستید ، به Platinum Fashion Mall سری بزنید . سنترال ورلد نیز برای غذا و نوشیدنی محبوب است .

از مشهورترین بازارهای بانکوک ، بازار شبانه است . انواع لباس ، ساعت ، لوازم آرایشی ، کیف و کفش و … را می توانید در این بازار خریداری کنید . البته توجه کنید که این وسایل تقلبی هستند .

یکی دیگر از محبوب ترین مراکز خرید تایلند ، بازار شناور است که محل مناسبی برای خرید انواع میوه و سبزی ، غذاهای محلی و انواع سوغاتی است .

منبع: لذت سفر
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13371

به "مراکز خرید بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید