مرکز خرید فروم استانبول کجاست؟

به گزارش مهسان بلاگ، درباره مرکز خرید فروم استانبول:

یکی از محبوب ترین مراکز خرید در استانبول، فُروم استانبول (Forum Istanbul) است. مرکز خرید فروم پیروز به کسب نشان استاندارد ایزو 14001 در میان مراکز معتبر خرید ترک شده. مغازه های بسیار شیک مرکز خرید فروم استانبول و نوع معماری آن بر جذابیتش اضافه نموده است. وسعت فروم بسیار زیاد است و معمولا یک روزه نمی توان گشت این مرکز خرید را تمام کرد. در مرکز خرید فروم استانبول می توانید انواع پوشاک زنانه و مردانه در برندهای مختلف را پیدا کنید. معمولا برندهایی که در مرکز خرید فروم شعبه دارند نسبت به شعبه های دیگرشان تکمیل تر هستند و ممکن است مدل شلوار و پیراهنی را که در مغازه های دیگر همان برند پیدا نکردید در شعبه فروم پیدا کنید.

مرکز خرید فروم استانبول کجاست؟

چرا مرکز خرید فروم استانبول را انتخاب کنیم؟

مهمترین دلیل انتخاب مرکز خرید فروم استانبول برای گشت خرید در استانبول وسعت این مرکز خرید و تکمیل بودن آن از هر نظر است. در فروم استانبول می توانید از حدود 290 برند مختلف دیدن کنید و گزینه های زیادی برای انتخاب دارید از رنگ های مختلف لباس گرفته تا طرح های جذاب و متنوع. علاوه بر پوشاک برندهای معتبری در صنعت لوازم خانگی مانند ایکیا هم در فروم استانبول فعال هستند. یکی از قسمت های جذاب فروم استانبول به خصوص برای علاقه مندان به ورزش و طبیعتگردی، شعبه دکتلون است. فروشگاه دکتلون در مرکز خرید فروم یکی از مجهزترین هاست؛ دیدن این شعبه دکتلون را از دست ندهید.

در فروم، رستوران و کافی شاپ هست پس برای خستگی در کردن نگرانی ندارید. نوشیدن یک فنجان قهوه ترک در یکی از کافی شاپ های مرکز خرید فروم را حتما توصیه می کنیم. رستوران های این مرکز خرید تنوع زیادی دارند. که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد.

از آنجایی که مرکز خرید فروم استانبول عظیمترین مرکز خرید در ترکیه و اروپاست، نمی توان در یک روز از تمام مغازه های آن و امکانات تفریحی اش دیدن کرد.

آکواریوم و تونل دریایی سی لایف:

مرکز خرید فروم استانبول فقط یک مرکز خرید ساده نیست. تفاوت فروم استانبول این است که تفریحات بسیاری را در خود جای داده و شما می توانید علاوه بر خرید کردن کلی تفریح کنید. آکواریوم زنجیره ای سی لایف در استانبول، مکانی بسیار دیدنی در فروم استانبول است که جانوران دریایی بسیاری را از 4 قاره در خود جای داده است. طول تونل دریایی 83 متر است؛ طولانی ترین تونل دریایی در اروپا و ترکیه. 51 تانک آب همراه با ماهی های بسیار جذاب از کوسه گرفته تا سفره ماهی در این مرکز دریایی وجود دارد. بلیط ورودی برای عظیمسالان 54 لیر است و 37 لیر برای بچه ها.

سرزمین لِگو یا لگولند در استانبول فروم:

در یک فضای 3 هزار متر مربعی در استانبول فروم مرکز تفریحی برای بچه ها 3 تا 10 سال طراحی شده است. برای سرگرمی بچه ها حدود 2 میلیون قطعه لگو در این مرکز وجود دارد. اگر با فرزندان تان سفر به استانبول را تجربه می کنید، فرصت رفتن به لگولند را از دست ندهید. در لگولند یا سرزمین لگو فروم هم خودتان حسابی مشغول می شوید هم برای فرزندتان از سفر به استانبول خاطره دلنشینی خواهید ساخت. قیمت بلیط ورودی لگولند در مرکز خرید فروم 54 لیر است.

در فروشگاه فروم پول خود را به راحتی تبدیل کنید

بارها پیش می آید که هنگام خرید، لیرهای تان تمام می گردد. صرافی عزیز در مرکز خرید فروم آماده است تا هر زمان که شما بخواهید پول های شما را تبدیل کند. این صرافی در طبقه همکف است و پلاکش 193. فقط یک نکته را هنگام تبدیل ارز در نظر داشته باشید، نرخ تبدیل این صرافی در مقایسه با صرافی های میدان تکسیم یا بازار بسیار پایین تر است. بنابراین تمام پول تان را در اینجا تبدیل نکنید. بلکه تا حدی که احتیاج دارید تبدیل ارز انجام دهید.

رستوران های استانبول فروم:

سالن غذاخوری یا فود کورت فروم استانبول برای هر نوع سلیقه ای غذا سرو می نماید. برگرکینگ و کی اف سی را حتما می شناسید. اما پیشنهاد ما به شما بای دونر است. از این مغازه می توانید دونر و اسکندر کباب های خوشمزه ای را بخرید. کافی شاپ های این مرکز خرید را نیز امتحان کنید و خودتان را بعد از یک خرید مفصل به صرف قهوه ترک میهمان کنید.

برندهای موجود در این فروشگاه کدامند؟

آدیداس، اِی دی ال، کولزیون، آیاک کابی دنیاسی، فلو، فلورمار، سوبه (مغازه های زنجیره ای پوشاک بچه ها تا 12 سال)، آرچلیک (مبلمان)، آتاسای، باتیک، بنتون، برشکا، بوش (لوازم خانگی)، آرچلیک، چیکو(پوشاک و لوازم بچه ها)، کولینز، داچمن، دری مد، دفاکتو، انزا موبیلیا و...

دراین مرکز خرید علاوه بر وجود برندهای معروف آرایشی و پوشاک شما می توانید از کارفورسا دیدن کنید. کارفورسا یک فروشگاه عظیم است چیزی شبیه به فروشگاه های هایپراستار در ایران.

اگر قصد خرید از لوازم خانگی را داشتید می توانید به سراغ برند معروف اِنزا یا ایکیا بروید. همه چیز در این مرکز خرید هست، هرچه که فکرش را بکنید.

معروف ترین برندهایی که در بین ایرانیان محبوب هستند را در یک نگاه ببینید:

برندهای معروف پوشاک:ای دی ال، ال سی وایکیکی، باتیک، برشکا، سلا، دفکتو، اکو، اچ اند ام، کوتون، منگو، ماوی، نایک، پوما، زارا و...

لوازم برقی:سامسونگ، بوش، ال جی، وطن، تکنو، مدیا مارکت، آرچلیک، آرزوم و...

جواهرات و زیور آلات:چپکا، پاندورا، سوارفسکی، سو چیک، بلو دایموند و...

وسایل بچه ها:گی گی، ای ببک، چیکو، جوکر، مادرکر، سو بی، پنکو، ویکو، مینی پیکو و...

لوازم منزل:چیک، امسان، کاراکا، انگلیش هوم، تفال، یاتاش، مادام کوکو و...

کیف و کفش:بتا، بامبی، اکو، الی، فوت لاکر، دوگو، فیلا، ناین وست، سوپر استپ، اکو و...

لباس زیر:داجی، اویشو، کام، جی-لانجره، پنتی و...

نحوه رفتن به مرکز خرید فروم با مترو

مرکز خرید فروم استانبول در محله کوجا تپه قرار گرفته است. در این محله ایستگاه مترو هست. چگونه از میدان تکسیم به فروم استانبول برویم؟ اگر در میدان تکسیم باشید به طرف ینی کاپی سوار بر مترو شوید، در این ایستگاه خط خود را عوض کنید و به طرف ایستگاه فرودگاه آتاتورک سوار بر مترو شوید. بین راه در کوجاتپه پیاده شوید. نزدیک مرکز خرید فروم خواهید بود. در مطلب راهنمای حمل و نقل عمومی در استانبول شما را هدایت خواهیم کرد که چطور از وسایل نقلیه عمومی برای بازدید از جاذبه های استانبول بهره ببرید.

ساعت کاری فروم استانبول چطور است؟

این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10شب باز است.

منبع: دالاهو
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 38004

به "مرکز خرید فروم استانبول کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید فروم استانبول کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید