مزرعه پرورش گوسفند، جایی که در پاتایا حتما باید ببینید!

به گزارش مهسان بلاگ، برای آشنایی با جاهای دیدنی پاتایا بهتر است اول یادآوری کوتاه داشته باشیم از اینکه: پاتایا کجاست؟ پاتایا یکی از شهرهای کوچک تایلند است که در بخش شرقی این کشور واقع شده و در سواحل نزدیک به بانکوک قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات در خصوص این شهر می توانید به مقاله راهنمای سفر به پاتایا مراجعه نمایید. دیدنی های پاتایا بسیارند اما معمولا زمان سفر برای دیدن تمام آن ها کافی نیست. بنابراین مهم است که کدام مناطق دیدنی را بازدید انتخاب می کنید. در ادامه این مطلب، مزرعه پرورش گوسفند را در پاتایا به شما معرفی می کنیم :

مزرعه پرورش گوسفند، جایی که در پاتایا حتما باید ببینید!

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

مزرعه پرورش گوسفند، از جاهای دیدنی پاتایا

در منطقه ای روستایی بیرون از شهر، یکی از دیدنی های پاتایا جا خوش نموده است: مزرعه پرورش گوسفند پاتایا. باید بگوییم که این محل با 39 هکتار مساحت، در واقع بزرگترین مزرعه پرورش گوسفند در تمام پاتایا است. خیابان های این شهر کوچک ساحلی نیز بسیار معروف است و شما می توانید در مقاله خیابان سرزنده تایلند با بعد متفاوتی از خیابان واک استریت آشنا شوید. با دیدن این مزرعه شاید احساس کنید در حال تماشای یک کارت پستال فانتزی هستید؛ مزرعه ای که آسیاب های بادی، اسب ها، خرگوش ها و گوسفندها را در خود جای داده است.

این محل آنقدر جذابیت دارد که به راحتی می تواند تمام روز، شما را سرگرم نگه دارد! مزرعه پرورش گوسفند که از جاهای دیدنی پاتایا به حساب می آید، برای یک گردش خانوادگی محلی فوق العاده به حساب می آید که یک باغ وحش از حیوانات اهلی، یک فضای بازی و یک پارک را در خود جای داده است. این مزرعه با ظاهر رنگانگ و پر نشاطش محلی جذاب برای بچه ها به حساب می آید که بتوانند در آن بازی نمایند، به گوسفندها غذا بدهند، اسب سواری نمایند و بتوانند ارتباط خوبی با حیوانات مزرعه داشته باشند.

در این مورد از جاذبه های دیدنی پاتایا نقاط خوبی برای عکس دریافت وجود دارد. همچنین می توانید مغازه هایی را در آن پیدا کنید که انواع سوغاتی ها را می فروشند. برای تهیه انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها نیز یک رستوران بزرگ در این مزرعه قرار گرفته است، بنابراین اصلا در این مورد جای نگرانی وجود ندارد!

برای سفر به این شهر توریستی و زیبا پیشنهاد می کنیم تور پاتایا را با خبرنگاران تجربه کنید تا با استفاده از خدمات ما، سفری فراموش نشدنی را پشت سر بگذارید.

در مزرعه پرورش گوسفند ، کجا برویم و چه ببینیم

جاذبه گردشگری اصلی در مزرعه پرورش گوسفند آن هستند. بزرگسالان و بچه ها همگی از غذا دادن به آن ها یا سوار شدن روی پونی ها (اسب هایی با قد کوتاه) لذت می برند. علاوه بر این، دور زدن در مزرعه سوار بر اسب یا اجاره یک قایق برای غذا دادن به ماهی ها هم از سایر جذابیت های این مورد از جاهای دیدنی پاتایا است.

محوطه بازی در مزرعه پرورش گوسفند

در این مزرعه، کارنال های بازی وجود دارد و بچه ها می توانند در آن ها بازی نمایند، سوار چرخ و فلک بشوند یا از گشت و گذار در قلعه بازی لذت ببرند. محوطه بازی، فضایی است که بچه ها می توانند در آن بازی های زیادی از جمله: تیراندازی، انواع بازی های شانسی، صخره نوردی و بسیاری بازی های دیگر انجام بدهند. اگر هم سوار چرخ و فلک بشوید، می توانید تمام مزرعه پرورش گوسفند را از آسمان فراخ تا حیواناتی که در آن زندگی می نمایند، تماشا کنید .

در شهر قصه های پریان قدم بزنید

خانه های کوچک و مینیاتوری در کنار یک قلعه قرون وسطایی این شهر را پر نموده اند. بچه های می توانند در این قلعه بازی نمایند و با قصه های معروف شوند. در نقش قهرمانان داستان های پریان ظاهر شوند و هانسل یا گرتل باشند. در داستان جک و لوبیای سحرآمیز ایفای نقش نمایند یا پیرزن بندانگشتی باشند! از طرف دیگر، بچه ها می توانند لباس های مختلف بپوشند و شاهزاده یا شاهزاده خانم بشوند. خلاصه، این قسمت از مزرعه پرورش گوسفند برای غرق شدن در داستان های افسانه ای طراحی شده است .

با حیوانات مزرعه پرورش گوسفند آشنا شوید

شاید به دلیل نام گذاری این مزرعه با خودتان فکر کنید که در آن تنها گوسفند پرورش داده می گردد اما این طور نیست. در این مزرعه، حیوانات مختلفی از جمله: آلپاکا (که شباهت زیادی به لاماها دارند)، گوزن سیکا، خوک های مینیاتوری، خرگوش ها و لاک پشت ها هم نگهداری می شوند. غذای بیشتر این حیوانات علف خشک یا هویج است و به بره های کوچک می توان کمی شیر خوراند. از کوپن هایی که بلیط های ورودی الساق شده است هم می توانید برای تهیه علوفه رایگان بهره ببرید؛ گوسفندها عاشق این علف ها هستند !

قسمت لانه پرندگان مزرعه پرورش گوسفند هم پر از طاووس، اردک و طوطی های کوچک رنگارنگ است که می آیند و روی دست، سر یا شانه شما می نشینند تا به آن ها غذا بدهید .

غذا، نوشیدنی و بستنی هایی که دل آدم را می برند! دور تا دور مزرعه، غرفه هایی قرار دارند که می توانید از آن ها قهوه، نوشیدنی های خنک و فست فودهای مختلف تهیه کنید. البته توصیه می کنیم در کنار هات داگ، همبرگر و بال مرغ، حتما سوپ رشته را هم امتحان کنید. این سوپ که در یک قایق با ظاهر تایلندی بر روی دریاچه سرو می گردد، انواع غذاهای غربی و تایلندی را در اختیار مردم قرار می دهد. در منوی این رستوران مواردی مانند: استیک، ماهی سالمون، جوجه سرخ شده و غذاهای تایلندی را مشاهده خواهید کرد .

از ویژگی های منحصر به فرد این مزرعه می توان به این مورد اشاره نمود که مزرعه پرورش گوسفند پاتایا اولین مزرعه در نوع خود است که با یک فضای ساحلی ترکیب شده و جایی است که در آن چشم انداز و دکورهای جالبی وجود دارد که می توان با آن ها عکس گرفت. برای سفر به پاتایا، علاوه بر رزرو تورهای خبرنگاران می توانید از وب سایت ما اقدام به رزرو هتل نمایید. این مزرعه، هر روز از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر قابل بازدید است اما بهتر است برای سر زدن به مزرعه پرورش گوسفند پاتایا ، از قبل و به صورت اینترنتی بلیط تهیه کنید. همچنین برای تهیه بلیط هواپیمای پاتایا نیز می توانید وب سایت خبرنگاران مراجعه نمایید.

آدرس: 73/8 Moo 3, Nong Pla Lai, Banglamung, Chonburi 20150

تلفن: 092-321-6718

ایمیل: [email protected]

وب سایت: www.pattayasheepfarm.com

آیا شما هم تجربه مشاهده این مزرعه زیبا را دارید؟ برای آگاهی مسافران و دوستانتان، نظرات خود را با به اشتراک بگذارید. اگر هم تجربه جالبی در بازدید از این مزرعه دارید، آن را برای ما بنویسید.

منبع: الی گشت
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19522

به "مزرعه پرورش گوسفند، جایی که در پاتایا حتما باید ببینید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزرعه پرورش گوسفند، جایی که در پاتایا حتما باید ببینید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید