مسائل شهری محله های پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) آنالیز شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، صبح دوشنبه در جریان بازدید های میدانی از نواحی هفتگانه فرهاد افشار از محلات ناحیه 5 بازدید کرد و با شورایاران به مصاحبه نشست در این بازدید که قائم مقام، معاونان، مدیران ارشد و شهردار و مسئولان ادارات ناحیه 5 و شورایاران نیز حضور داشتند محلات علائین، سرتخت، ولی آباد،استخر و بهشتی بازدید به عمل آمد و مسائل و نیازمندی های این محلات آنالیز شد.

مسائل شهری محله های پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) آنالیز شد

شهردار منطقه 20 تهران در ادامه در جلسه ای که در ساختمان شهردار ناحیه 5 برگزار گردید ضمن تاکید بر نقش شورایاران و تعامل بیشتر آنها با مجموعه شهرداری برای شناخت کاستی ها و نیازهای محلات گفت: شهرری به واسطه وجود حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و آثار باستانی دارای پتانسیلهای خوب گردشگری است و با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران می توان در راستای توسعه این منطقه گام برداشت.

افشار گفت: با توجه به کمبود بودجه برای اجرای طرح تملک اطراف حرم می توان از پتانسیلهای دیگری که شهرداری برخوردار است استفاده کرد تا در راستای خدمات رسانی مطلوب تر به زائران و رفاه حال شهروندان گام برداریم.

وی بر استفاده از ظرفیت دفاتر تسهیل گری برای بهبود وضعیت محلات و برطرف مسائل آنها تاکید نمود.

در این جلسه اجرای طرح توسعه، احداث سرویس بهداشتی و افزایش ظرفیت پارکینگ اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، رسیدگی به مسائل کانال هرنجی، اجرای طرح ویژه زنده گیری سگهای ولگرد و تداوم طرح تفکیک پسماندها در محلات مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2129

به "مسائل شهری محله های پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل شهری محله های پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید