مشکل سرخابی ها بدهی کلان است، فتح الله زاده نمی تواند معجزه کند

به گزارش مهسان بلاگ، غلامرضا فتح آبادی در گفت وگو با خبرنگاران درباره شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: قرمزپوشان فرایند خوبی را در پیش گرفته اند و در صدر جدول یکه تازی می نمایند. پرسپولیس با پیروزی بر شهرخودرو و دریافت سه امتیاز بازی با سپاهان که انجام نشد، موقعیت خوبی در جدول پیدا کرد و این اتفاق باعث شد تا فاصله امتیازی این تیم با سایر تیم ها بیشتر گردد و امید بیشتری نسبت به قهرمانی وجود داشته باشد.

مشکل سرخابی ها بدهی کلان است، فتح الله زاده نمی تواند معجزه کند

فتح آبادی در مورد عملکرد آبی پوشان گفت: استقلال روزهای سختی را سپری نموده؛ تیمی که با استراماچونی شانس اول قهرمانی را تجربه نموده، به یکباره با تغییرات در کادر مدیریتی، فنی و مصدومیت بازیکنان، شرایطش به هم ریخت و نتوانست آن اقتدار گذشته را داشته باشد. شاید اگر استراماچونی در ایران می ماند، آبی پوشان به جای قرمزها صدرنشین جدول بودند اما این اتفاقات نادر فقط در فوتبال ما رخ می دهد و همواره شاهد بدترین اتفاقات در فوتبال ایران هستیم. در مجموع استقلال با تمام اتفاقات بدی که برایش رخ داد، عملکرد خوبی داشت. باید منتظر ماند و دید که آیا لیگ دوباره از سر گرفته می گردد که این تیم عملکرد موفقی داشته باشد؟

وی در مورد عملکرد فرهاد مجیدی گفت: مجیدی یک مربی جوان است، به زمان احتیاج دارد چرا که در بدترین شرایط به استقلال آمد. این روزها آبی پوشان زمین چمن مناسبی ندارند، مصدومانشان زیاد شده و همه این شرایط بد دست به دست هم دادند تا استقلال روزهای خوبی را سپری نکند و هوادارانش نگران باشند. تیم فوتبال استقلال نتوانست مقابل گلگهر به نتیجه مطلوب دست پیدا کند زیرا برای این بازی حتی یک جلسه هم در زمین چمن تمرین ننموده بود بنابراین نباید از ملاقات این دو تیم انتظار داشته باشیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره حضور فتح الله زاده به عنوان سرپرست جدید این باشگاه بیان نمود: فتح الله زاده در سخت ترین شرایط به استقلال آمده و نمی توان از او انتظار معجزه داشت. سرخابی ها آنقدر بدهی دارند که هرکس بیاید، قادر به پرداخت آن نیست و این فرایند در آینده هم ادامه خواهد داشت. امید می رود با تجربه ای که فتح الله زاده در مدیریت استقلال دارد، بتواند شرایط را بهبود ببخشد.

وی در مورد آینده لیگ نوزدهم که تعیین نیست به سرانجام خواهد رسید یا خیر؟ گفت: با چنین شرایطی، برگزاری این فوتبال در آینده تعیین نیست. شیوع ویروس کرونا باعث شده تا تمام ورزش کشور ما به تعطیلی برود بنابراین باید منتظر بمانیم و آرزو کنیم که این بیماری از کشور ما ریشه کن گردد و شاهد آغاز دوباره ورزش باشیم ولی اگر این شرایط ادامه یابد، آینده ای برای لیگ نوزدهم وجود نخواهد داشت.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 38910

به "مشکل سرخابی ها بدهی کلان است، فتح الله زاده نمی تواند معجزه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل سرخابی ها بدهی کلان است، فتح الله زاده نمی تواند معجزه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید